BZS1000

CX verseny Kazincbarcelona

4. hely a kategóriámban, előttem 3 szlovák "fiú"

Élmény volt, az egyszer biztos:)

Szép időnk volt és ami engem  a legjobban meglepett, az a résztvevők minősége volt. Itt volt a teljes magyar országúti és monti élmezőny. Buruczki, Rózsa, Kusztor, Fejes, Dósa, és megint itt volt a montis " külügyniniszter "  Vouter Kleppe , valamint pár szlovák vasgyári, ( Zielezarne Podbrezova, utána lehet nézni, ez egy vasgyár az Alacsony-Tátrában, évekig jártunk sárkányrepülő versenyekre hozzájuk, nagy sport mecénások hála istennek ) köztük  M3 versenyzők akik legerősebb versenyzője 64 évesen 8 másodpercet adott körönként és meg is nyerte az M3 versenyt. Ezzel a ténnyel, egyszerre fantasztikus gondolatokat ébresztett  bennem. Pozitív minta.

A verseny élvezetes volt. A pályán a bringám nem csúszkált, a technikás részek kedvemre valók voltak. Nem volt alattomos latyak. A fű sem csúszott és a lehullott levelek sem voltak veszélyesek. Kisütött a nap és szépen száradt. Szerintem kétszáz fölött volt az indulók létszáma. Az egész verseny csupán egy szempillantás volt. Négy kör. Körönként 7 perces időkkel.

Haza felé azon gondolkodtam, milyen hasonlat, vagy egyéb költői eszköz lenne képes ezt leírni? Mondjuk bemégy egy ismeretlen fekete lyukba, ott jól pofán vágnak, viccből, de nem fáj csak csodálkozol, majd összeölelkeztek. De mivel, kivel?  A lényeg, hogy jól érzed magad.:)

A magas pulzus már a tegnapi edzésen sem esett jól, tehát a pihenő időszak rendben van, kellően legyengültem, pár kiló fánk felugrott és máris elmegy mellettem a nyugdíjas bácsi  cyclocross biciklijével.

El kell lassan kezdeni mocorogni, főleg, hogy ma eldöntöttem, végig megyek a sorozaton, ha tehetem. Első célom a bácsit a helyére tenni majd Ózdon. Második, rengeteg dolgot megtudni a montimról vékonyka gumikkal a terepen. A harmadik az összetett jó szereplés és jövőre ismét szerencsés szezon:)

Hajrá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr86883445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása