BZS1000

Bakonybél maraton

2016.06.12. 08:32

Bakonybél MTB Maraton (MagyarKupafutam no2)

Tények:

Kategória I. hely, ezzel a Magyar Kupábann visszaszereztem az első helyet.

BAkonybél egy szuper kis falucska a BAkony szívében. Minden van, ami kell egy jó montiversenyhez. Dombok, hegyek, patakok, szarvasok és illatok.

Pénteken utaztunk Józsival immár kétszer egymás utáni hétvégén. Kezdem megismerni a csókát. Majd róla később:) 4.5 óra az út, nem rövid. A szállásunk elfoglalása után Józsi kerekezett egy órácskát én pedig addig söröztem a közeli kocsmában:) Persze csak finoman.

Élveztem a harapható hegyi levegőt, ettem egy jó csirkegirosztálat( helyi specialitás) és beszélgette két szegedi versenyzővel. Nekem reggel megvolt a versenyelőkészítő edzés még NYíregyen. Este a szálláson tévéztünk illetve dumcsiztunk a miskolci különítménnyel akik szintén a Sárgarigó vendégház lakói voltak.

Jó alvás, jó ágy és ami a lényeg, Józsi nem horkolt:). A francia ágy romantikus volt.

Reggel ébredés után kávézás, reggelikészítés és pihi. Aztán 9 körül készülődés és nyomás bemelegíteni. Bemelegítés gyanánt a pálya legutolsó szakaszát választottam ami most ebből a szemszőgből emelkedett. 2 km-t mentem felfelé rajta lazán, aztán vissza lezúdultam. Nagyon jól tettem, mert volt egy-két trükkös dolog benne, amelyek ismerete jó volt a versenyen, amikor ezerrel zúdultam lefelé egy helyismerettel rendelkező polgár után, aki kíváncsian tekintgetett vissza-vissza rám, hogy valyon bírok -e jönni vele lefelé. Bírtam:). Sőt ahogy kiértünk a síkra meg is léptem előle a maradék 200 méteren.

A verseny, ha röviden akarom értékelni kasza kupa volt, a szó financiális oldalát tekintve. Magas nevezési díj, alacsony díjazás.

A pálya kijelölése 10ből 8 pontot kap. A környezet, a terepviszonyok és az élvezeti érték viszont 10-es maximumot érdemel.

Az, hogy mászunk meredeket monti versenyeken nem szokatlan, de az, hogy olyan meredek, hogy tolni is alig bírod, az már meredek:) Azt, hogy jó gyorsan megyünk lefelé azt ugye elvárjuk, de azt csak álmodjuk, hogy közben nem unatkozva lapulsz a nyeregben, hanem minden idegszáladdal figyeled a terepet, döntéseket hozol, játszol a bringán a súlyponttal, használaod a fékeket, stb stb egyszóval élvezed a montizást. Na ez itt megvolt.

Ha nem elég a sebesség mámora, a meredek kaptatók tömkelege, akkor nesze neked fúűszer. 7x kelj át a patakon, néhol 40-50 cm-es vízben, a medret nem látva, csak sejtve, mindezt a csúszós köveken 30-40 km-es sebességgel. Hab volt a tortán. A lábunk is kiengedett a fagyásból a következő meredeken:)

Erőmet jól beosztottam, a görcsnek csak a jelei jelentkeztek, de már sejtem miért( a koffeines gél bevétele után jelentkeztek, tehát melegben koffein nuku). Ittam eleget, élveztem a száguldást, éleveztem, hogy erős vagyok(relatíve, az abszolút női győztes szintlje) és végül a győzelem mámorával nyomtam meg a sprintet.

Köszönet Luiznak, hogy elcsábított.

Jövőre alap, hogy megyek!!!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr498800946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása