BZS1000

BÜKK TOP

2016.08.08. 11:05

 

Kategória 3. hely

A verseny rajtjában, amikor láttam a mezőnyt, tudtam, hogy a mai dobogó értékes lesz. Meg kell mondjam őszintén, hogy nem tettem volna túl sok pénzt arra, hogy ott lszek, de reménykedtem. Az elmúlt két hétben sok szintet mentem, hogy bepótoljam, amit év közben elfelejtettem:). Nem mentem elég szintet idén. Hegyibringás szint nélkül? Noormális?

A felkészülés mondhatni zavartalan volt, a gyengeség amit a Dunán éreztem távolodni látszott. Az edzéseken mentem szépen.

Pénteken mentünk le a helyszínre, hogy elintézhessünk egy -két nevezést. Sátraztunk. Sajnos a szomszéd csapat rettentően berúgott és hajnalig nyomták a Tankcsapdát, valamint a zenéhez méltóan üvöltötték, hogy eleget ittam és be vegyok rúgva,- mintha ezt egyébként nem hallottuk volna. Aztán valaki rájuk szólt, amitől kicsit lejjebb adták. Nem sokat aludtam.

Reggel készülődés, haverok üdvözlése és közös bemelegítés a fiúkkal. Nem sikerült igazán hosszúra. Nem lesz ma pulzus adatom, lemerült a szenzor. Basszus.

Rajtbeállás. Azért jó a licensz -többek között-, mert a licenszdíjadért és persze az eredményeidért cserébe nem kell sorban állni és nem kell tülekedni. Beszólítanak! Előkelő és kényelmes! Váltsatok licenszet! Ezzel VIP starthelyet.

Start. Erősen kezdtünk a felvezető autó után. Elöl mentem ahogy szoktam és figyeltem, mikor jönnek az ellenfelek. Minden erőset ismerek, nemcsak a kategóriámból, hanem abszolútban is, ezért tudom, hogy nagyjából hogy is állok tempóban. Jött Endre, kondenzcsíkot húzva kívánt jó versenyzést és elviharzott. Aztán jött Simonyi Ákos híres M3 versenyző aki egy vállműtét után van lábadozóban. Kis súlyfeleslege ellnére szépen faképnél hagyott. Na mondom ez szép. Jött Takács Gábor aki nemrég Salzkammergutban 15 óra alatt végignyomta az extrém távot!! Jött Heiszer Zsolt is, idén egyre jobb formában,  sajnos ő is elment az első emelkedőn.

Jött Tibike is, el is panaszoltam neki, hogy fejben KO, vagyok és éppen most maradtam le a dobogóról. Szóval 13 km mászás, 500 szinttel. Nem élvezem az ilyet, de nyomom a saját wattokon és kész. Tudom, hogy a másik oldalon jön az én pályám, a lejtő. És jött is, alig vártam. A nagy lejtő aljára szépen visszajöttem vagy 20 helyet az abszolútban. Az első kör  vége felé egy kis emelkedőn megfogtam Ákost (dobogót érő előzés volt) aztán  egy bitang gyors köves lejtőn mentem el Heiszer  Zsolt mellett hatalmas sebességgel, ezzel megvolt az ezüst. Pillanatnyilag...

Leértünk a síkra és nyomás a startzónába, ott ment el  a mezőny a második körre. A frissítőnél nem volt ott a frissítő ember!! Basszus meg kell állni, mert elszomjazom, akkor görcsök jönnek. Ittam pár pohárral aztán nyomás tovább. A kanyar mögött ott volt a frissítő ember (lány, Tagács GAbi párja) OK. Van víz, nyomás! Buktam vagy 30"-et de nem ezen fog múlni, gondoltam. Ekorra egyébként lelkileg túlestem a mélyponton, hála a lejtőknek és az Oiznak amely hihetetlen biztonsággal vitt le rajtuk. Zsolt előttem frissített, illetve kapta a kulacsát, Tibike még mögöttem kicsivel. Irány a DH pályán felfelé. Ismertem a helyet, meredek mint a bűn, utálom. De neki is van másik oldala:). A tetőn még párat előztem, hogy ne tartsanak fel a lejtőn. Mentünk mint a gép. Tibikének köszönhetően- aki visszaadta a reményt, hiszen húzott az emelkedőkön- szépen faragtam a hátrányomból és fel feltűnt Zsolt a rikizöld Scapeljével és a vadiúj 1x12 hajtásával. 10-52 kicsit sor?:). A hullámvasutak alkalmával egyre közelebb jöttem hozzá, míg végül beértem. De nem akárhogyan. Egyszerre értünk egy jobbos kanyarba- amit én el is csesztem kicsit- ahol kit értünk utól, na kit? Az élen álló Gábort. Meg is toltam kicsit, hadd menjen, megérdemli. ( Ő azt hitte a másik Zsolt volt az). NA mondom megvagytok, innen majd megyünk együtt és a végén sprintben eldöntjük a kérdést. Sajnos a Zsoltra való felzárkózás sokat kivett belőlem, így nem maradt elég puskapor a végére. Az uccsó dombon szépen elléptek előlem vagy 1 perccel.

A végső egynyomos lejtőn a Strava szerint csak Szalay Peti, Buruczki Szilárd és  Dina Marci volt gyorsabb nálam:).

Na ez a lejtő mindíg hatalmas élvezetet ad. Veszélytelen sima felület, élvezetes kanyarokkal és nagy sebességgel. Igazi montis érzés! Ezért megyek és csak ezért. Az emelkedőket rühellem:)

De hiába voltam itt gyors, ellenfeleim elmentek és bár egy percen belül érkeztünk a célba, nekem ma a 3. hely jutott. Büszkén álltam fel melléjük.

 

Direkt nem írtam, hogy CSAK, mert nem csak. Igazán szépen feltámadtam fejben, szülinapom volt, szülinapi dobogó, erős emberek mellett, mi kell még.

A szomszéd asszony (kisgalya SikterZsuzsa), akiknél előző este bandáztunk fürdés után odajött hozzám, hogy gyere légyszi és masszírozd meg Laci derekát, mert készen van. Mentem, mondom meggyúrom neki.

Hát ahogy odaérek, a teljes csapat ott áll vigyorogva, szülinapi tortával, gyertyával, jégbehűtött pezsgővel, vendégsportolókkal. Feliratokkal stb.

Meglepődtem és nagyon nagyon jól esett! 51.

Éreztem, hogy ennek a kis montis csapatnak van jövője.

Remélem még sok ilyen szép élménnyel gazdagszunk.

 11 fővel vonultunk ki, hat érmet hoztunk el!

Judit mini távon M3 -ban első lett úgy, hogy az M3 férfiban is 2.lett volna ezzel az idővel!!! Marika 10 percet kapott tőle ajándékba, de ezzel ő is 4. lehetett volna a férfiak között. Gratula! Örökifjú csajok. Biztosan jól karban vannak tartva:)

Boti U17-ben a képek tanulsága szerint végig elöl tekert, lószolt, aktív volt, aztán a végén a sprintben leesett a lánca és visszaesett a 2 helyre a kategóriájában.  Pech, de tanulság is.

Zoli rövid táv férfi felnőttben 1, azaz egy másodperccel maradt le a győzelemről ugyanis nem ismerte az ellenfelet aki előtte pár méterrel futott be és nem sprintelte le őt.

Atti 6. lett egy igen erős mezőnyben, mindösssze 5 perccel Zoli után befutva.

Endre a közép távon, igen szép idővel 3. lett.

Laci és Orsi becsülettel végigmentek, Orsinak még esése is volt , ennek ellenére amikor azt kérdeztem tőle, hogy: lenne kedved a dobogóra állni? Azt válaszolta, akarok!

 

Azt éreztem, hogy ez a nap mindenkinek bejött!

Szóval folyt. köv.:)

A Mátrán mutatjuk be a csapatot immár az új mezben, amelynek terve igen sokaknak tetszik, nekünk mindenképpen. Támogatónk a High5 direkt kiemelte, hogy egyszerű és vagány lesz, valamint triatlonos kollégától is kaptunk elismerő szavakat. A dizájn alapja az egyszeűség és a funkció.

 

Hajrá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr389835350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása