BZS1000

Tarcal Köfejtő 2017 vol5

2017.03.25. 20:42

Újra elkezdtük a szezont és újra Horvátországi edzőtábor után érkeztünk Tarcalra, ahol idén XCM jellegű élvezetes pályát hoztak össze a szervezők.

Mindenki kíváncsian érkezett, valyon milyen lesz a forma, hogy fog esni a magas pulzus.

Jómagam pozitív voltam, hiszen jót álmodtam  a bringászásról. Jól ment a lábam álmomban.

 

A verseny időjárása optimális volt számomra. Száraz, kemény pálya, napsütés 14 fok. Bár ilyen lenne az egész szezon!

Zolival, Botival, Izával fél óra bemelegítésre mentünk, semmi negatív jel az izmokból, semmi gáz a keringésnél.

Ma a hosszú távra neveztem ( egy normál középtáv egyébként), 4 kör a 14 kilis pályán, amelyben körönként kb. 400 m szint volt.

A pálya gyakorlatilag 3 részből állt, emelkedő a frissítőig, lejtő ami elég gyors és figyelős volt, majd egy elég uncsi sík rész Tarcal és Bodrogkeresztúr között a hegy északi lábainál.

Örülök, hogy a hosszúra neveztem, mert így értékes visszajelzéseket kaptam a szervezetemről. Nem volt jele görcsnek, erősen tudtam terhelni a pedált alacsony fordulaton is és simán kezelte fejem a magas pulzust. 3 kört 165-170 között abszolváltam A negyedik kör elején volt némi gyengeség, talán kevés folyadékot vittem be, erre figyelnem kell a jövőben. De aztán elmúlt és hajtottam tovább.

Körönként egy gél ment be, és verseny előtt egy Gutár egy géllel, valamint egy Carbonex.

Tudjátok anno mikor a tri versenyekre készültem, a futóedzéseken belső kommunikáció gyanánt az egyes futó tempóknak különböző neveket adtam, Pl. az 5 perc körüli tempó volt a normál. Aztán a 4.40 tájéka volt a gazella, 4.30 az erőlködő vagy menekülő gazella és a 4 perc  alatti volt a gepárd. Minden edzésen volt mindegyikből.

Ezt csak azért írom le, hogy  a mai értékelésemben szereplő Sagan tempót és annak létjogosultságát értsétek. Szóval van a Kontador féle tempóm amit nagyon szeretek, nyeregből kiállva sokáig, akár 20 percig is tudok a savküszöb környékén tekerni hegymenetben.

Aztán egy egynapos versenyen tavaly amikor sokáig mutatták Sagant megérintett az a leszegett fejjel való erő tekerés amit bemutatott. Nyeregben ülve, viszonylag alacsony fordulaton( 90), erőtejles, sugárzóan hatékony körhajtás.

Na ez a Sagan tempóm. Tudom, hogy kissé szerénytelen, de nem menősködésből használom, hanem komoly motiváló ereje van rám. Ma ez jött be. A Kontadoros kiállós ma nem ment valamiért.

Állóképességem jó volt. CSapatunk remekül szerepelt, remélem tovább erősödik a formánk és irány Kolozsvár!

 

üdv


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr112370297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása