BZS1000

forbes day 8

2010.01.10. 12:36

Ma 7 órát repültem a feladaton. Egy 209 km -es háromszöget adtak, de aztán sajnos módosítottak 190 körüli hurokra ami nekem speciel nem kedvezett mert visszafelé totál szembeszéllel kellett jönni ami 25 km / órás volt az pedig sok, Ugye?

Az utolsó kapunál voltam alegjobb pozícióban 2800 fölött és azzal jöttem ki, Bali szerint ez nem volt jó döntés mert a combat lasssú és így nem maradt időjárás a végére.

Odafelé nem volt nagy gond bár akadt ma is low saving. De egy 4 métre megoldotta a dolgot. Aztán jött az ittlétem alatt legerősebb emelés átlag 6.3 sokáig. Na ez király gondoltam , de azért ennek ára van. Visszafelé hiába emelkedtem 3300 ra néha a combat csak 1:3 siklott mert hogy haladjak az erős szeembeszélben airspeed 75 öt kellett erőltetni akkor meg ugye merül a technika. Na nem baj fűrészelés, fűrészelés, fűrészelés ... Aztán vége az időnek és 7 óra repülés után életem leghosszabb szembeszeles szára után leszállás 20 km sort from goal. Ma nem mentem előre a ranglistán:(

Öszzesen 161 km.t repültem. Közben Balit is megtámadta egy ékfarkú, többször belerúgott a gépébe úgyhogy szét is tépte több helyen, de nem tudott menekülni mert éppen low save-en volt.

Lszállás után amíg értem jöttek fotózgattam egy kiszáradt tómeder mellett.

A képen  jobbra látható fa mellett volt egy bokorcsoport ahová bementem és szétnéztem hátha látok egy kígyót de nem találtam semmit.

Amikor jöttek értem a fiúk akkor ugrott ki onnan egy kenguru, persze megint nem voltam résen. Amúgy a kenguruk olyan gyakoriak itt mint otthon a nyulak vagy az őzek.

 

Arra jött róka koma is a videón amit csináltam jobb a minősége.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr341660919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása