Vitorla statisztika 2018-2024
2024.11.10. 10:56
Ma a kezembe került a repnaplóm, hiányosan volt kitöltve, ezért bepótolgattam az MVK-ról és az OLC-ről az adatokat.
Készítettem belőle egy excel táblát, amely érdekes adathalmazt eredményezett.
Következtetéseket lehet levonni, tanulságokat lehet keresni, evidenciákat felfedezni, tudatosítani.
Pár gondolatomat megosztom veletek, hátha találtok benne hasonlóságot, esetleg tanultok belőle az én sikeremen, káromon.
2018.07.01.-én ültem bele a Góbéba egy akkori Rally Kupán, nem is tudom, hogy estem ki a reptérre, mivel már vagy 7 éve szinte semmit nem repültem ugyanis a sárkányrepülést 2010 ben befejeztem és elmentem az állóképességi sportok irányába.
-Először 2 szezon triatlon versenyzés, majd kerékpár. Ott hamar kiderült, hogy a hegyi kerékpár, terep triatlon és a Cyclocross az amihez van affinitásom. Szereztem is 5 Bajnoki címet 3 szakágban 2017,2018.-
Egy hónap alatt B vizsga , majd Aug.29 C, aztán 2019 márciusban szakszó.
A 2018 as év a diagrammban ezért szinte csak felszállásokból áll, ez ugye evidens.
2019-ben elkezdődött a távrepülés, kevesebb start, meg kis átlag km-rel. PIRAT 310 km(07.16)
2020 már alapfogalmakkal és beülve az ASTIRBA 2db 400+ km, 7db 300+km. A leghosszabb távom ebben az évben 420 km.(04.24)
2021 ASW 20. Meghoztuk Finnországból a NY-t. Egy új korszak, nagy reményekkel az ismeretlenbe. A csúcs évem, minden szempontból, repült idő, km. Az egy felszállásra eső km -ek száma szintén evidenciálisan emelkedik évről évre. Ebben az évben jött az első 500 +(06.04)
- Falkézéssal kezdődött a szezon, TMG szakszó.DE minek😊. Megkaptam a D-0016 ot. A történet rövid, de beszédes. Ugye ekkor már volt a NY amit a klub (Hársfalvi Peti) és a SYBA vett meg közös erőbedobással. Egyszer éppen a nyíregyházi hittudományi tetején szereltünk Verandákat, amikor megcsörrent a telefon, Peti volt az és azt mondta. „Kevés lesz kettőtöknek a NY, vegyetek még egyet”. pont. Vettünk egyet németországból. Passau mellett vettük át a Jürgentől. A szezon 8 db 500+km távot hozott. Arany magasság a Hajdúság felett, az első hosszú delfinezés Eger és Komádi között. Kevesebb start, nagyobb fajlagos km teljesítmény.
2023 A fekete szezon. Az év elején egy szerelés közben elkövetett hiba folytán a kabintető tartó acél mechanizmus megsérült. Az év kukába ment. Motiváció vesztés, a repülés hiányából, felszabaduló időből adódó egyéb hozadékok…
2024 4 db 500 +, de nincsenek a startkönyvben kommentek... Kivéve a Pipishegyi Rally kupánál és Frusztrálóan befejezett/abbahagyott Nemzetinél.
Ezen a télen kell összeadni és kivonni!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.