BZS1000

Michelin bringafesztivál

2011.05.28. 18:49

Ma újra tekerhettünk egyet.

Toldi Miklós barátomnak üzenem, hogy jegelje és akkor nem fáj annyira(elesett  szegény)

65 km-es táv Nyíregháza-Tokaj-Nyíregháza. Igen sokan voltunk akik elindultunk, de a "versenyzők csak mintegy 100-an lehettek. A médiumok ezer résztvevőt saccoltak összesen de ez megoszlott a  két táv között. Nem is ez a lényeges hanem az, hogy kitartott a jó idő és csak a tombolasorsolásra állt össze és kezdett el esni, az sem tartott sokáig. Szerencsénkre a zivi közepe délebbre volt tőlünk.

A verseny elég kemény volt hiszen az elejében volt egy-két ex versenyző akik presztizscsatát vívtak. 38 as átlagot mentünk ami elég jónak mondható. Odafelé 50 felett ment a boly.Kb 30 km-ig az első bollyal mentem aztán kettészakadt a mezőny. Robesz keményen tartotta magát az élbolyban én és még vagy 20 öreg be kellett, hogy érjük 2 perc hátránnyal. De egyszer csak visszafelé sorompót kapott a leading gaggle:).

Na gondoltuk megvagytok fiúk. Becsületesen vártunk egy kicsit az induláskor, hogy az előnyüket visszaadjuk, de azért nem annyira. he-he.

A második bolyban együtt mentem az egyik helyi menő sráccal(Vinnai Zsolti tapasztalt versenyző), az jót tett az önbecsülésemnek. Aztán mintha megérezte volna kiállt és elment egy percet de ő sem tudta utólérni a vezetőket akik 1.35-ös idővel értek be végül.

Ami az időmet illeti kicsit viharban vagyok ugyanis a ride time-om 1:35.48 de ez a nettó. A bruttó az meg nem tom mennyire hiteles hiszen lassú rajt volt és én az elején idítottam az órámat a felvezetés kezdetekor az meg 1:45.23. A valódi időm valahol 1:40 körül lesz. Megvárjuk az officialt. Minden esetre elégedett vagyok abszolútly.

Minden jó volt, nem haltam bele a távba, nagyon jól finiseltem. Apropó finish.

Képzeljétek el a finisnél -kb 10-en voltunk akik labdába rúghattak a többiek az utolsó fordulónál beégtek és nem voltak pozicióban- az utolsó 300 méter körül valaki a hátam mögül megfogta a fenekemet és kb 2 másodpercig tolt ezzel az impulzussal érhettem be jó helyen ami a 2. volt éppen. Na kérem akkor, hogy is van ez, miért tolt meg a fiú? Vagy nem volt már ereje és  gondolta a maradék lendületét nekem adja, vagy tetszett neki a fenekem(mondjuk azt is megértem:) ) mindegy ha kiderül ki volt jövök neki egy sörrel.

Egyéb  egy pár munkatársamat is felfedeztem a képeken.

Pl Janó piros speci nadrágban és párja Zsuzsa( talán Milán fekete bukóban??)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És Kecskeméti Martin (Sanyika nagyobbik fia éppen az élen)

Szerintem nagyon jól ül a bringán!

 

És végül de abszolút nem utolsó sorban Kata( Slyné) akit nem tudott a kamera nem észrevenni.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr562939381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása