BZS1000

 Az a jó ebben, hogy vége a gyilkos felkészülési szezonnak és már csak a versenyeket kell végig szenvedni de utána olyan jó:)

video itt:

https://www.youtube.com/watch?v=u_Syg-5NSJw&feature=youtu.be

Az egri versenyre a meteor rossz időt jósolt de ez nem jött be mert hála istennek a front Mezőkövesd körül állt és Egerben se szél sem eső csak egy kis felhőcske. 15 fok körül volt a hőmérséklet ami szerintem a legjobb futóidő. A versenyen titkos célom a dobogó volt, hiszen sokat dolgoztam a tavasszal érte. Nagyon sokrétű és érdekes sport ez majdnem olyan jó mint a sárkányrepülés. Kiszámíthatatlan és színes. Annyival talán emberibb, hogy a szerencse faktor kisebb. Azt kapod a végén amit érdemelsz és amiért ízzadtál az edzéseken.

A szervezés gyenge savanyú volt amatör bírókkal kisebb tévedésekkel de a chip szőnyeg amit megrendeltek mindent helyretett. Az úszásom közepesen szarra sikerült (ezzel nem tudok mit kezdeni edzek mint állat úsztam kb 200 km-t és nem és nem, elfogy a power a karomból) de azért a tavalyinál kb 1 perccel rövidebb ami bizakodásra ad okot a jövőre nézve. Az úszásból kijőve a depó nem sikerült rosszul és irány a nem könnyű bringa pálya. 20 km tele nullára lassított fordítókkal. Na itt jött a szerencs faktor de nem nekem sajna. A srác aki végül előttem végzett a dobogón kb 20 mp-cel korábban kezdte meg a bringát ami önmagában elenyésző előny, de... amikor beállt a pályára éppen arra járt egy fiatal versenyző az előző futamból és annak a szelében el tudott nyúlni tőlem tőlünk hiszen engem az utánam kijövők ( aki egy perccel később jött ki a vízből még az is ) bolyozva utólértek és már csak azt tudtam konstatálni, hogy a fiú egyre nagyobb előnnyel vezet és behozhatatlan lesz a futásban. Sebaj . Ekkor még nem voltam tisztában a helyezésemmel mert nagy volt a kavarodás a mezőnyben hiszen együtt indult az összes korcsoportos senior versenyző. A bringa alatt többször anyáztam, hogy mi a f...sznak jöttem én ide  szenvedni mert a combjaim készen voltak a 170-es pulzusos tekeréstől amihez nem vagyok hozzászokva. Ez kérem szenvedés a javából ezt senki sem élvezi várjuk, hogy vége legyen. Vége lett és irány futni.

NA megjegyzem az első pár száz méter nem egyszerű ilyen állapotban, bedurrant combokkal 170  pulzussal indítani egy nem rövid 5km-nek indult aztán 7 km lett sprintet.

A futás a legjobb számom, itt tudom legjobban kihajtani magamat halálig. Így is volt . akikkel együtt értem be  a bringáról azokat hamar leráztam és kegyetlen 4.10 -es km eket futva megelőztem az akkori 2. helyezettet immár a helyébe lépve. Sokáig együtt haladtam körhátrányban a vezető fiúval akit nem volt esélyem utól érni. Csak arra kellett figyelnem, hogy a harmadik helyezett ember nehogy meglepjen. nem lepett meg nem volt benne szufla, de nem is tudott volna mert volt bennem vésztartalék . A finishben  amúgy is nagyon jó vagyok. Valahogy ki tudom facsarni magamból a végén az utolsó kalóriákat is.

A befutó nagy öröm volt mert nem csak a kategóriámban lettem második hanem a senior abszolútban is ami azt jelenti, hogy a 10 évvel fiatalabbak között is.

Öröm és boldogság. A vér tele mindenféle jó szerekkel. Na ez a flash:)

Próbáljátok ki. Egy ilyen verseny befutója után egy darabig minden jó:)

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr184515388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása