BZS1000

A Szlovákiaringes két nap ugye hatalmas élmény volt.

Nem sokkal ezután egy régi motoros haverom rámírt, hogy ha már így visszakattantam a motorozásra, jöjjek és próbáljam ki ezt a verziót is.

Jöttem.

Honda CBR 150 kupa.

Rövid pályákon megy a motorozás, edzés időmérő és versenyzés, ahogy a nagyok.

Múlt hét csütörtökön volt egy edzés Visontán A BSSW pályán, ahová ellátogattam, vittem magammal a bőrruhámat stb., béreltem egy motort Siket Csabától- aki ahogy látom az életbentartója ennek a sorozatnak- illetve a végén kiderült, hogy grátisz kaptam. Köszi Csaba.

Motoroztam pár menetet, ismergettem a motort és a pályát- ami egyébként a Misanoi- aszfalt minőségű burkolatot kapott.(egyesek elmondása szerint) Nem tudom megerősíteni sem cáfolni, mert sajna Misanóban még nem voltam, de Visontán már igen:)

Melyek a benyomások? A motoros bármire ül élvezi. A versenyző bármire ül versenyez, maga és a másodpercek ellen. Így történt ez itt is. Mindíg picit gyorsabban, egyre szebb és gyorsabb íveken. Mindezt abban a tudatban, hogy bármi történik nem 280-nal esel el... Bármi történik nem 7 milliós vasat teszel tönkre.

 

Csütörtök este holt fáradtan elköszöntem a fiúktól azzal, hogy csináltatok sportorvosit és a szombati versenyen rajthoz állok.

Be is voltam parázva egy kicsit, hogy megmondjam az őszintét. Azért mégiscsak motorverseny, mégiscsak 17-en állunk majd be a rajtra a 12 körös versenyre.

Szombat.

 

Hőség lesz, mondta a meteor. Az is lett. Már az első menetben 9 óra tájban folyt rólunk a víz. Mi lesz itt később.

A szabadedzésen érezhetően gyorsabban mentem mint csütörtökön és ez annak vot betudható, hogy Csabától mára kaptam egy másik, egy ütőképesebb motort. A motorok ugyan egyforma erősek, de nüansznyi különbséget azért a beállításokkal el lehet érni. A blokkot nem szabad egyáltalán megbontani, tunningolni, de lehet pl a teleszkópot keményíteni, lehet slick gumukion menni, sport kipufogó lehet, sport lábtartó lehet stb.

1.05 ös időket mentem. Majd az időmérőn bementem 1.04 alá. 

Aztán jött a verseny. Nem szabad lekezelően bánni ezzel a 12 lóerős bagázzsal. Hatalmas hangzavarral, nagy elánnal álltunk fel a rajthoz. Nekem a 10. rajhely jutott. Innen kellette indulnom, középmezőny.

Folyt köv.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr6018440171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása