BZS1000

Mystic 2 nap

2010.01.01. 02:20

A tegnapi bomba idő után joggal reméltük a hasonló folytatást ami nem is tűnt utópisztikusnak, de az égiek erre a napra kevesebbet adtak.

A starthelyről kiemelkedve már csak 3 méterek voltak amiből sejteni lehetett, hogy egy kicsit gyengébb lesz a nap.Kiemelkedés után elindultunk a Mt Bogong hegy felé egy kb 10 km-es leszálló nélküli erdőség felett ami érdekes gondolatokat ébresztett bennem.

Az erdő után kiértem a Kiewa folyó völgyébe és ott egy reptér felett sikerült egy blanyikkal valamelyest megemelkedni, de nem volt meg  a tuti ezért a hatalmas hegy felé sodródva azt a végzetesnek bizonyult döntést hoztam, hogy menekülés a völgy felé ahol már nem talált rám  semmi komoly.

Elég invertált és durva nap volt, hozzáadva az előző nap majdnem 5 óráját nagyon el voltam fáradva.

Meg kellett elégednem egy biztonságos leszállással és egy bika karámban kivitelezett gyors csukással.

Gyalog be a faluba, ott egy csaj felvett és elvitt a haza vezető út kereszteződésébe ahonnan ausztrál sárkányosok vittek vissza Bright-ba a szállásra.

Peti ügyesebb volt ő rövidítve a feladaton visszajött a leszállóba.

A kempingbe érva lehozattuk a kocsit a hegyről és elmentem Balázsért aki szintén kint maradt.

Háttérben balra a nagy hegy a Mt Bogong előtérben a reptér  a tóparton. A képen nem látszik a Mt Emu strathely aminek a leszállójába szálltam le.

Leszállás után megtapasztaltam milyen 35 fokban néhány km-t gyalogolni pondróval.

 

Közben láttam sok érdekes dolgot majd mutatom a videókat.

Eddig három repült nap 6.5 óra nem lesz rossz. Holnap megyünk vissza Sidney be tüzijátékot nézni útközben megnézzük a Mt Buffaló hírhedt sziklaperemén lévő starthelyet.

Mindenkit üdvözlök


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr471636391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása