BZS1000

Forbes

2010.01.02. 14:04

Szóval ez az OZ nagyon új és kiismerhetetlen.Tegnap amikor zuhogó esőben jöttünk le és nézegettük a kengurukat az út szélén akkor csak reménykedtünk, hogy talán repülünk. Erre olyan idő lett hogy csak na, ahoz képest hogy tegnap esett illetve 1920 óta nem volt erre ilyen heves esőzés. Több folyó megáradt.

Az igazat megvallva olyan sok dolgot szeretnék nektek leírni, hogy csak csapongok és a tizedét sem tudom leírni.

Valahogy rendszert kell csinálnom.

Először is az új bukóm nagyon jó , nem huzatos, könnyű és a head set is nagyon jól működik.

Ma repültem először kesztyű és maszk nélkül mert igen meleg van itten kérem szépen.

Alapon (1700) 23 fok volt. Jó így.

A moszkitó hálómat otthon hagytam szerintem, ami minden csukásnál hiányzik, mert a kis aranyos legyecskék bele akarnak költözni a szemembe, de nem hagyom.

Ma volt az elő vontatásos ceremónia, ma vontattam először dragonfly után amit meg lehet szokni, úgy is mondhatnám hogy ha egyszer kipróbálod többet nem akarsz trike után vonódni. Emel és nincs függőleges oszcillálás.

Szokattuk magunkat a tájhoz, ismerkedtünk a tereppel, vagy 4 és fél órán keresztül.

Bali meg is jegyezte, hogy az ötödik versenynapon már rimánkodni fogunk hogy ne legyen jó idő mert úgy széz leszünk repülve.

nem borotválkoztam mióta eljöttem

 

Leszállás után Attika elvitt egyet Dragonflyozni

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr371639317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása