BZS1000

forbes 4. nap

2010.01.06. 11:20

Kis repülés nagy hallgatás. Ez jutott nekem ma. Senkit nem okolhatok csak egy valakit magamat. A legjobb napot hagytam ki , gyakorlatilag akinek volt szeme az a célban volt.

Én úgy intéztem, hogy  2100 méteren a reptér fölött lemerüljön a műszerem és le kelljen spiráloznom a 4 méterek között, most már tudom hogy kell csinálni a dugóhúzót.18 percig jöttem vele lefelé.

Amikor újra airborn voltam az utolsó kapu is rég bezárt úgyhogy nyomtam mint a bolond a mezőny után. Hátam mögött zivatarok, azt hittem nagyon gyorsan kell mennem mert úgy is stoppolva lesz a feledat mint tegnep, de nem lett igazam nem jött be a zivi.Egy két embert utól is értem de nyílván nem lehetett megtenni kockázat nélkül amikor begyengült az emelés 2 .-re otthagytam így volt ezt 40 km nél is amikor 1600 on otthagytam lesze ez erősebb is. Már csak akkor eszméltem amikor megláttam az árnyékomat 200 körül .Vége.

 

Most próbálom a dolgokat feldolgozni. Nehéz.

Még van 6 versenynap és most jönnek a jó idők , menni kell. Megyek...aludni.

A fiúk a célban 130 körüli hurok volt tűzve.

Ma nem csináltam fotót értető okokból...


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr841651117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása