BZS1000

forbes 6

2010.01.08. 12:38

Na, jövök fel mint a talajvíz. mindent kihoztam magamból és a repülőből.Ma jót mentem, életem egyik lgjobb repülésével 15. lettem, sokkal jobban nem lehet ezzel a tekcsivel ezt le kell szögezni.Az utolsó kapuval mentünk mert vártuk a jó időt és jött, bár az elején be voltunk szarva hogy nincs javuló tendencia.A startkapu nyitásakor Bali elhúzott ahogy világklasszishoz méltó, a nyomát sem láttuk. Peti és én valamint egy két helyi combatos és mojszos körülöttünk.

Én a saját technikámat használtam , nem vártam senkire mentem egyedül, de azért fél szemmel hátra sandítottam a fiúkra.

Az első fp nál ahogy beértem a cilinderbe egy jó kis 4 méter várt, ezzel az üldözőbojt ott is hagytam. A második száron utólértem és otthagytam vagy 10 előző kapus karbon gépet, kacsintottam is az öregre hogy jól van haver öreg repcsi nem vén repcsi. Bár  jobb kezemen nincsen bőr a váltózsinórtól-ugyanis kesztyű nélkül repülünk- azért menni tud , ha mozivált a pilóta és koncentrál a feladatra. Ma végre Petit is lenyomtam meg egy két nagy kártyát is. Jó a tendencia a verseny végére mindenki megtalálja a méltó helyét.Most a két jó nap után sajnálom azt a két indiszponált, fáradt napot.

Tudjátok a legnagyobb bajom az alvással van egyszerűen nem aklimatizálódom, nem tudok pihetntetőt aludni. Még egyet sem sikerült.

Jaj de rossz nekem:) ajaj

Sajnos a leszállóban történt egy baleset , a híg fos levegőben egy holland fiú leszállás közben a könyökét szétzúzta, ezzel a versenyének annyi. Nagyon sajnálom a srácot, biztosan nagy lelki teher ez neki a fájdalom mellett.

A rövid 120 km-es feladatot gyorsan megrepültük és maradt időnk napnyugtáig ezért Attikával elmentünk Parksba megnéztünk egy hatalmas rádióteleszkópot és a cityben ettünk egy thai kaját valamint gyönyörködtünk a sok Elvis imitátorban ugyanis most van a híres Ausztrál Elvis fesztivál.

 

Az imitátorokon kívül volt természetesen egy két autócsoda is.Háttérben a világbajnok köti
a cipőfűzőjét!


 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr81656555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása