BZS1000

Csoki kupa Hajdúszoboszló

2010.06.07. 22:37

Videóm nincs mert az első két szar napomon elő sem tudtam venni, az utolsó napon pedig otthon felejtettem pedig lett volna mit felvenni.

Az első nap.

Várakozáson felüli kék idő. Előző nap sőt  a versenyt megelőző hetekben egyfojtában esett ezért elképzelni sem tudtuk, hogy lehet valami komoly de lett 3 napból három versenynap.

Az első napon  balszerencsésen rosszat húztam és míg a többiek mentek 130 km-t én 10-nél vakargattam a fejemet.Kész.Ráfogtam a balszerencsémre.

 

2. nap

Az előző nap traumáját egy napnyeréssel szerettem volna meggyógyítani csak az volt a baj, hogy ugyanazt a hibát elkövettem  amit Őcsényben a Nemzetin. Jelesül a kitekerő termikből ítéltem meg a napot ami ott sem jött be mert az első 5 méteres lift után csak szakadozott fosokat találtam. Na itt detto. A kapuzás 5 pontos lett. Elsőnek mentem bár early bird pont nem volt, de departure az viszont játszhatott volna ha mondjuk nem hagyok ott 800-on egy 80 centit.Hülye.A végeredmény padló 20 km-nél.JAAAAAJ.Gondoltam végem van.Ezt nem tudtam mire fogni:) Azt mondtam magamban leszállás után, hogy aki ilyen napot el tud cseszni az mindenre képes és dühös voltam egy kicsit.

 

De bölcsen, az elhamarkodott döntés helyett átgondoltam a dolgokat  és immár full motiváltan irány a 3. nap.,

Na ez ott volt, úgy is mondhatnám, hogy ez odabaszott:)

Hamar a levegőben, kitapasztaltam a lifteket és felmértem a terepet, merre van észak és dél:) Minden a helyére került, és az sem volt mellékes, hogy végre hazai tócsák fölött repülhettem. A feladat Hszoboszló-Máriapócs- Mándok tört vonalú céltáv.

Hadd menjen.

Iszonyat jól eltalált kapu, felhőből( csak egy kicsit) néhány másodperces késéssel.

Volt szerencsém az elején Balival menni amíg bírtam, de 30 km-nél eltünt aszemem elől. Ez a gyerek tényleg chunky ahogy Davis Straub mondta róla OZ-ban.

Jó első szár, illetve éppen a forulópont előtt 4-5 km-re egy kis padló kb 250. Nem esett jól, de ott voltam és kesztyű nélküli kezecskéimmel vizet facsarva ugyan a kormányrúdból de feljöttem és rögtön fel magosba.

Onnan már minden minden rendben ,de amíg lent szötymörögtem, Peti aki megnyerte élete első versenynapját rám tett vagy 20 percet. Bárkitől irigyeltem volna de tőle nem.(na jó azért én sem éreztem volna szarul magam, ha megnyerem ugyanis én sem nyertem még napot soha)

A végén mivel Petit már sanszmentes volt utólérnem úgy alakítottam, hogy a célba magasan érjek, hogy forduljak és jöjjek vissza amit tudok. Sikerült is és bár a szél ami odafelé 15 km-es volt mérséklődött 6-7 km-esre az emelések is begyengültek, úgyhogy alig jöttem egy két falunyit, le kellett szállnom.

 

És most jött a csattanó, az autóm Debrecenben én Papon és esteledik. Bali és Kenderes Zoli megtaláltak elmentünk Petit felvenni, csak éppen beleragadtunk a sárba úgy ahogy voltunk rönó trafikostól a cigánytelep tőszomszédságában. Gáz.

Kicsődült a falu apraja-nagyja, hogy segítsen de hiába jött ki Lakatos Dániel és pereputtya az autó nem mozdult pedig még Kendi is noszogatta a rossz térdével.

Kisvártatva Bali elment és hozott egy traktort. Na ez volt az a pillanat amikor szörnyen megbántam, hogy nem volt ott a kamera hiszen a sok purgyé az előtérben- az egyik tanult vizen járni de nem sikerült neki és bokáig gázolt a pocsolyában-és a domb mögül előkerült a traktor későbbi megmentőnk nagy rakás lucernabálával a pótkocsin.

Mesébe illő idill.

Kirántotta a kocsit a tengelyig érő posványból aztán usgyi haza. Sült hal chardonnay, cserszegi fűszeres, smack leves full service.

Közben Takácsi Géza Ökrös Laci és Szobonya Józsi a feleségemmet felvette aki nem volt rest és elment az autóért debrővármegyébe, hurkalandba és hazahozta.

Mindjárt meghálálom neki.

 

Szóval a napot hivatalosan is csokinapnak nyílvánítom és járom tovább a sárkányrepülés rögös de kolbásszal kirakott útját.

 

Mindenkit szeretek.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr772064365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Kendi. 2010.06.09. 20:56:44

HÁT NAGYON ÖRÜLÖK, HOGY MÉGSEM HAGYTAD ABBA A SÁRKÁNYOZÁST !

TÉRGYEM MÁR JOBBAN VAN....LEGKÖZELEBB REPÜLÖK IS...

litespeed69 2010.06.10. 22:33:13

mi is nagyon szeretünk, bondzsornó. smack rulez! legközelebb, ha lesz eredmény is, az lesz a díj.
süti beállítások módosítása