BZS1000

Task 8 A tömegpszichózis

2010.07.22. 12:14

Először is bocsi azért, hogy a levelekre nem válaszolok, de a chello-ról csak fogadni tudok. Aki akar és fontos az felhívhat mert a telefon az működik ugye.Nem kell gyomronvágással fenyegetni sem vascsővel:)

A pihenőnapot nagynehezen átvészeltük és mindenki feszülten készült a 8.napra ami sajnos a starton erős széllel várt bennünket.

Azért kinyitottunk és vártunk. Mindenki a starthelyen toporgott és egymást figyelgettük, na mi lesz.

Elküldtünk egy wind dummyt nézzük mi lesz. Esett kelt az elején de aztán fent ragadt. A start kinyitott de az első startok előtt tolták fél órával a 15 órás kaput.

Lassan elstartolgattunk. 25 km-es kicsit oldalas szélben. Voltak helistartok és ficánkolások. Júlia pl aki most éppen szemben velem ül és írja a blogját úgy startolt el, hogy billegett jobbra balra mint majom f...án a stanyecli aztán pedig nyomott egy 360-at a fejünk felett, jaj. Egy fiú a jobb oldali starthelyről indulva úgy megemelkedett majd átesett, hogy tulajdonképpen a bal starthelyről ment el végül:)

Szóval a starton még nem adtunk egy fabatkát sem a napért.

A feladat az EB legkacifántosabb feladata volt 7 fordulóponttal, 3 különböző értékű fp rádiusszal. Felért egy matekleckével amíg aaz ember memorizálta.

Aztán usgyi. A második kapuval mentem ki, mert az elsőt nem kaptam el jól, de aztán kiderült, hogy Attila és Bali is kb 6 percet késett de azt választották, mert ott voltak az opponensek.A völgyet kellett átszelnünk aztán a ridge végén a 2.  majd át a hegyen Tremp felé és így tovább. A 2. fordulónál összefutottunk Petivel együtt mentünk a 3. ra amikor kedves barátom segített hiszen én megunva az egyenes siklást a semmibe kicsit jobbra húzódtam mondván megnézem azt a nagy felhőt működik- e de Peti és a boly közben talált egy mentő 1.5-et így visszamentem. A forduló után irány a 4. de merre, a bátrabbak így Peti is egyenesen akart rámenni a fennsíkon keresztül de ez nekem nem tetszett úgyhogy minimális kerülővel a ridge-re helyezkedve folytattam utamat. Nemsokára megkaptam bölcs döntésem jutalmát egy finom 3 méter képében Ez megkönnyítette a dolgomat és viszonylagos biztonságban fordulhattam a 4. et ahol sajna éppen akkor egy kegyetlen almulás volt rengetegen leszálltak. A fordulás után a hegyekig volt vissza vagy 2 km-em. De úgy nézett ki nem érek vissza mert a terep szar volt alattam és emelkedett. A legutolsó vészleszállóban már vagy öten csuktak gondoltam én is oda szállok fő a biztonság. Zipp ki behelyezkedés abban a pillanatban egy életmentő 1 méter félkörön. Nevelgettem egy kicsit és éppen amikor dönteni kellett, hogy sodródás vagy leszállás akkor meglett és erősödött. Még két pilóta bejött alám az egyik el is tudott tekerni velem a másik lerohadt sajnos. Vissza a hegyolgdalra és tovább az 5. felé. Találtam egy 4 métert fel 3100 ra és gondoltam meg is van a feladat hiszen az 5. től mindössze 6 ra vagyok az utolsó előtti szár 15 körüli az utolsó pedig csak 7.

Kb úgy is lett. Az 5 fp-on egy társam akadt és együtt tekertük az utolsó termiket amit ő otthagyott hogy gyorsabb legyen, gongoltam menjél barátom nekem most tutira kell mennem úgyhogy mentem még vagy két kört a kétméterben aztán gyerünk végsiklani. Pár másodpercet tett csak rám de még ő is túl volt biztosítva így mehettünk 100 felett a végsikláson . Jó dolog, szeretem.

Végül Bali, Attika után harmadik magyarként beértem és fülig ért a szám, hiszen ez volt a 4. pontszerzésem a csapatban.

A starton átélt izgalmak után ez a repülés inkább pozitív élményeket adott szerencsére.

 

Peti várja a 8. napot abszolút motiváltan.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr512168445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Kendi. 2010.07.22. 22:50:24

Mégis érdekes a csapatverseny?

2009 ben 2. lettem csapatban amire büszke vagyok. Bali és a Peti tojik rá, megélrtem , de én mégis nagyra voltam vele, mert minden nap beszámított az eredményem.

Ez azt jelenti, hogy nem én voltam a legszarabb egy nap se..

Hát emiatt is gratula, hogy ilyen jó pilcsikkel tudtál négy napot is hozni !!!!

Kössz a blogot, ha épp nem vagyok egy nap gépközelben már hiányzik....
süti beállítások módosítása