BZS1000

2018 új év, új tervek 2.0

2018.08.13. 11:44

Ott hagytam abba az újjáélesztésről szóló dokumentációt, hogy jönnek még képek.

 

Jönnek

10.jpg

13.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg21.jpg30.jpg31.jpg7.jpg8.jpg9.jpgNagy megelégedéssel és örömmel jelenthetem be minden kedves érdeklődőnek, hogy a mű elkészült!!

Tegnap az utolsó előtti elektromos hibaelhárítást is sikerült megejtenem- br elektromos szerelőt nem tudtam keríteni, mert nagyon elfoglaltak voltak. Ez arra ösztönzött, hogy a teljes kapcsolási rajzot pontról pontra átnézzem és mindennek magam járjak a végére.

Immár az elektromos érrendszer is a fejemben van.

wire.JPGAlig vártam, hogy a vasárnapi családi programról hazatérjünk, nekiálltam gyújtást állítani, benzint betölteni, akkut bekötni és durr.

Húsz év után először csendült fel a Honda kipufogóiból a várva várt zene.

Először még köhécselt és kívánt némi állítást( a megszakító emelő bütyköt 180 fokkaj meg kellett fordítanom a helyes gyújtási idő létrehozásához, ezután már minden majdnem OK volt.

Még kívánt a rendszer némi plusz üzemanyagot, amit a lányok hamarosan meg is hoztak.

 

Ezt a 10 litert bele töltve csodák-csodája szivató nélkül pöccre indult a gép.

Hihetetlen szépen és egyenletesen jár. Bemelegítettem, aztán kissé izgatottan kivittem egy körre a közútra. :)

Szépen gurul, nem húz semerre, semmi idegen hang nincs, a váltója mint az óra.

Szóval minden stimmel.

 

 

Szokták mondani, hogy minden jó, ha a vége jó.

Várok még egy dokumentumot a legutóbbi gazdájától, aztán irány műszaki vizsgára a kpm-hez.

Reg. adó befizetés és ha az is ok, akkor vár bennünket egy szép kis rendszám, amelyet az Imre öcsémtől kaptam szülinapomra. Egyedi, 999 számokkal.

A számmisztikában ez egy korszak lezárását jelenti. Egy gyönyörű és termékeny korszak lezárását, melynek gyümölcs egy fantasztikusan szép motor, melyet majdnem meg is könnyeztem.

 

enyemkesz.jpg

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr7014178003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása