BZS1000

Újra repülős hírek:)

2011.08.15. 09:53

Szóval repültünk ill. a többiek még egy napot repülnek a PISE kupán amelynek az idei 2. fordulóján összejött mindenki aki számít a magyar sárkányrepülésben(senki ne sértődjön meg aki nem tudott ott lenni). Az időjárás az szar volt kérem. Legalábbis az első napon amikor elég gyenge és buborékos időben kellett repülnünk, de ez a versenyzés. Otthon ilyen időben eszünkbe sem jutna kimenni. A versenyrepülésnek éppen ez a lényege ki tud jobban és gyorsabban alkalmazkodni a körülményekhez. Most nekem ez elég jól ment. Igen illusztris társaságban lehettem hiszen az első napon Endre és Bali után 3. lettem, a második napon pedig Endre mögött és Bali előtt 2.

De nem csak az eredmény lényeges, hanem a sok tapasztalat. Pl. a sportnak és az új pondrómnak köszönhetően kb 5 kilóval könnyebb vagyok és ez hihetetlen emelkedési sebesség különbséget eredményezett. Azon vettem magam észre, hogy a gizda testűek kivételével mindenkivel azonosan vagy jobban emelkedem ugyanazzal a géppel. No ez mondjuk a siklásnál hátrányként jelentkezett, de itthon nem siklásban dől el a dolog. Azért ha új repcsit veszek akkor elgondolkozom majd az RS 4-esen is mint alternatíván.

Fizikailag teljesen fitt voltam és hála annak, hogy -mivel az első fordulón nem vettem részt a véglszámolásban nincs sok esélyem "ott" lenni ezért- lelkileg is rendben voltam. semmi stressz csak have fun. Ilyen állapotban érdekes volt látni ahogyan néhány ember a start izgalmaiban hogy ki tud kelni magából apró dolgok miatt:)

A második nap nagyon jó volt. A 3.kapun mentem ki mert akkor voltam pozícióban és úgy ítéltem meg, hogy az időjárás javulni fog. A döntés helyesnek bizonyúlt és a 2 kapuval elindult profikat (Endre Elek fivérek) hamar utól is értük mentorommal Balival akivel 2004 óta nem sikerült együtt mennem ilyen hosszan. Nem játszottam csirkét a saját fejem után repültem felhasználva az ő illetve  többiek esetleges jó és rossz döntéseit. Nagyon érdekes volt megfigyelni hogyan és milyen gyorsan változik a pozíció egy kisebb bolyban ahol minden feleslegesen megtett kör vagy rossz helyezkedés azonnal megbosszulja magát.

A fordulópont után átvettük a vezetést és miután Elek egy érthetetlen döntés után leszállt és Endre is nagyon mélyre került úgy nézett ki ketten maradtunk Balival. Hová tűnt Peti??? Böszörmény felett kb 1000- nél Bali rosszat húzott vagy 100 méterrel alacsonyabbra került mint én így elindultam aztán meglátjuk elég lesz e. Kb 500 ról visszanézve láttam, hogy ő is elindult de igen rossz pozicióban, gondolom azt gondolta ha én találok valamit majd használja ő is. Egyszer csak látom, hogy Endre feltámadt és a fejünk fölött áthúzott ezzel bebiztosította a második napi győzelmét is. Bali 200 méterrel alattam beleállt a földbe  én még egy fél órát küzdöttem aztán a cél előtt 7 km-rel én is lebegtettem.

 

Jó nap volt


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr733154410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása