BZS1000

Zsámbék

2011.11.12. 21:55

Szerencsés fickó vagyok.

Egy újabb szép helyen fordulhattam meg. Zsámbék.

A cégel küldött egy kétnapos tréningre ami amellett, hogy hasznos információkkal látott el a pszihológia tudománya segítségével, egy két adalékot is tartogatott. Az egyik az, hogy egy igen jó bortermő vidéken lehettem és  Tökön a Nyakas pincében egy finom borkóstoláson vehettem részt(hoztam is haza a 2011-es Irsai Olivérből egy kartonnal) a másik az, hogy a péntek reggeli futásom alkalmával volt szerencsém látni a Zsámbéki medencét napkeltekor, olyan illusztris díszlettel mint a több mint ezer éves romteplom Zsámbékon a domb derekán.

A kép csak illusztráció, nem volt nálam gép.

 

Szedtem vackort naspolyát és visszaszaladtam a hotelbe egy kontinentális reggelire amit imádok.

 

üdv


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr473373508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása