BZS1000

Szilvásvárad (2014. május)

2014.08.23. 15:36

SZILVÁSVÁRAD  TOP MARTON

Első főversenyem.

Előző nap érkeztem,az aklimatizálódás és némi pályaismeret szerzés miatt.Soha nem mentem még ezen a versenyen. Csepergő eső volt egész délután, de nem zavart minket(párommal mentem). A pálya állapota nem indokolta a tagolt gumikat így mehettem a Thunder Burttel.

A verseny napján fedett ég fogadott bennünket. AC és helyenként CB-k. Közép távra neveztem. Kategóriámban itt volt mindenki akivel az év folyamán mérkőzni fogok. Negyedik lettem. Bő egy perccel maradtam le a dobogóról. 103 versenyző indult a kategóriámban.

A magas ébredési pulzus kissé megijesztett, de mint később kiderült nem okozott gondot. Céges dolgok fárasztják az idegrendszeremet ettől nem tuti az alvás.

A verseny során nagyon jól teljesítettem. Célomat( 1-10) elértem. Verseny előtt pozitívan hatott rám, hogy minden dolog a helyén és idejében megtörtént. Nem volt kapkodás, korán kelés vezetés stb. Bemelegítettem időben, a startra szépen beálltam ahogyan azt kell. Az első sorok egyikéből startoltam és mentem az elejével. Verseny közben az első mászást követő lefelében Dósa Esztit utólértem ami feldobott rendesen. Az ördögoldalig együtt mentünk aztán ott ellépett papírforma szerint. Legtöbbször fiatalokkal mentem ami gyorsított rendesen. Fejben jó voltam, szervezetem is jój működött. Az új táplálákkiegészítők keményen hatottak, ezeket használom továbbra is.

Negatívumot nem tudok elmondani, talán azt, hogy az új kesztyűm kegyetlenül elfárasztotta a jobb kezemet. Versenyen nem szabad bevetni semmilyen újdonságot!! Ja és megálltam amatőr módon az utolsó frissítőnél!!! Hülye. Fel kell adatni a frissítőt!

A bringám egyszerűen fenomenális. Könnyen mászik, lefelé pedig 50 fölött egyszerűen kisimul és siklik mint egy hajó a hullámokon. Szeret gyorsan menni.

A felkészülés így jó. Kéthetente elég egy verseny.

Fari szavai sokszor voltak a fejemben. Köszi.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr136628919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása