BZS1000

TOP Szilvás

Kategória 2.hely, abszolút 39/350

 

Ami a legfontosabb azt előre bocsátom, hogy soha nem voltunk még jelen egy versenyen ennyien a klubból és köszönet a a hozzátartozóknak is. Volt valami TEAM feeling Szilvásváradon.

A ViniBike név egyre többször hallatszik a hangosbemondóból, egyre több ViniBike-os áll a dobogón. Tegnap is négyen álltunk fent, 3 ezüst és egy bronz volt a szumma. Mindenkinek gratula aki eljött, nevezett, elindult, végig ment, kiállt vagy esett. De ott volt velünk. Együtt!

Mini távon Jutka, Marika, Laci ( Ha Csilla elindul akkor ő is minimum bronzérmes lett volna)

A rövid távon Boti, Zoli, Atti, Zsombi, Iza, Benedek

Közép távin Endre és BZS

Tóth Attilának( idősebb) köszönet a fotózásért!

 

Saját szempontomból a verseny. Pihenő hétből mentem a versenyre, nagyon odafigyeltem a feltöltésre Ca,Mg, víz, remélve, hogy nem lesz görcsölés.

A bemelegítéskor nem voltam valami nagyon fényesen erős. A rajt után együtt mentem a kategória ellenfeleimmel, mondván majd támadok, megnézem milyen erősek. Az első 14 kili mászás. Az aszfalton úgy éreztem erősebb teljesítményre is képes vagyok ezért elléptem tőlük. Az egyik leszakadt, de egy maradt, sőt visszakínált. Az ördögoldalon el is ment, a sípályán már 2 perc volt az előnye. Sajnos nem voltam jó fejben, szerintem nem kell a pihenőhét, a Bakony jobban ment terhelt lábakkal is. Szóval kicsit dehidratálódtam, fejem megint elkezdett hűlyeségeket üzengetni, belassultam. Volt egy FAL. Jöttek megint a közelítő görcsök. A francba! Kisírtetiesen emlékeztetett a tavalyira, ott is meleg volt, ott is görcsöltem, de akkor sokkal durvábban. Mindez 2 óra után következett be. Először csak finoman jelezte az izom, hogy valaminek híján van, aztán mondom itt az idő a koffeines gélt letesztelni, ha beteszem és behúz akkor vízhiány. Az volt, alig hogy bevettem, be is rántotta. Vízhiánnyyal küszködve görcsöl az izom. Kell a két kulacsot cipelni, meg is kell inni!!!!

A frissítőnél megálltam, ittam, töltöttem, javult a helyzet az utolsó mászásoknál az aszfalton elég jót sikerült menni, átestem a  holtponton és majdnem a tetőig jó volt. Picit csipkedte:). Aztán átestünk a gerincen és 9 km le:))))).

Hát bevallom őszintén, tegnap kicsit kockáztattam a jeltőn. Hála a Jóistennek nem estem el, de a max speed 86 km/h volt. Ezt a dózerúton nem kell magyaráznom azt hiszem. Ha kicsit csal a GPS még akkor sem.

A célba 4 perccel értem be az első után, ugyanattól kaptam ki akitől a Vértesen is. Ott is KB ennyit kaptam. Erős ember, megszállott mint én. Nagyon jó, hogy van, nagyon jó lesz majd megverni:)

Boti lett a legjobb időben a röviden, Zoli a legeredményesebb, kategóriában ezüst. , JUtka ezüst, MArika bronz a minin.

Gratula a dobogósoknak!

Atti kicsivel mögöttük időben, de fejlődött a tavalyihoz képest. Endre defektelt, pedig űr időt ment volna, olyan tempókülönbséggel ment el az első mászásnál. Iza defektelt, Benedek a Fair Play díjra hajtott és megkapta, ugyanis megállt Iza mellett és lesétált vele. ( apropó, Iza Benedek előtt tekert??) Zsombi és apukája becsületesen végigmentek.

Tanulságokat le kell vonni, megoldást keresni és edzeni tovább ezerrel!

 

A csapat remek, jó fejek Kanyáriék, jó fejek Tóthék, köszi, hogy eljöttetek és remélem valamikor az egész csapat családostól együtt lesz majd egy jó bulira!

A jövő héten Crater maraton, kihagyom. Utána következő szombat Crosskovácsi, vasárnak Kondenzgyík.

Két verseny két különböző élmény. Aki erős mezőnyt akar és élvezetes gyors pályát, Redbullos támogatott csili-vili versenyt annak Crosskovácsi a jó választást, Aki felhozó versenyt, viszonylag gyengébb szinvonalat, de élvezetes  és ismerős terepet annak Miskoli is remek lehetőség.

Mivel jelenleg vezetem a Kupasorozatot és mindenképpen Nagykovácsiba megyek, ott lesznek az erősek.

I love you!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr868800948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása