BZS1000

Drótszamár Erdőbénye.

2016.06.27. 09:20

Ez egy ilyen fekete év. Tragédia-tragédia hátán. Nem igazán erről akartam írni, amikor azt mondtam előzetesen, hogy sok gondolatom támadt a verseny kapcsán.

Sajnos Szabi többet nem versenyez már velünk. Legutóbb a Bakonyban aludtunk egy szálláson és ott csodálhattam meg elhivatottságát, azt a lekesedést és akaratot amelyet tanúsított a versenyzés és a sport iránt. Akkor technikai gondokkal megúszta, most sajnos nem volt szerencséje és végzeteset bukott.

 

Ezek után nehéz olyasmiről írni, hogy csapat kohézió, hőség, első hosszú távom.

A versenyre egyedül utaztam, tervem az volt, hogy  a verseny után egy kis hegyi faluban alszunk csapattársaimmal és lazulunk, beszélgetünk kicsit. Nem jött össze, az okokat nehéz lenne felsorolni.

Az emberi sokszínűség az egyetlen, amely ebben közrejátszik.

A versenyen hosszú távra neveztem, mondván ki kell ezt is próbálni, valamint a Salzi 8 órás menet előtt meg szerettem volna nézni mekkora tempót lehet ilyen sok órán keresztül vinni bünti nélkül.

Nagy volt a hőség, de készültem rá. Jeges palack a nyakamba a start előtt, két kulacs, sótabletták és megálltam a minden itatónál.

A meleg igazából nem nagyon zavart, figyeltem, hogyan működik a szervezetem a csökkentett üzemmódban, hiszen nem forgattam tovább 160 nál a szívemet. Középtávon 170-ig el szoktam menni.

Unalmas volt.. A lejtőkön nagyon figyelősen kellett haladni, hiszen köves és nyomvályús volt a terep a javából. De erre a rendezők fel is hívták a figyelmünket. A meleg annyit tett, hogy fáradt lettem a végére illetve a verseny után lassabban regenerálódtam. De a görcsök nem jöttek, ami jó hír. 2.30 környékén a jobb combom olyan érzéseket adott amelyek arra ösztönöztek, hogy vegyek vissza a wattokból és ezzel el sikerült kerülni, hogy befogjon a görcs. Tibike sajnos defekt miatt lemaradt ezért egyetlen benchmarkom eltűnt mögülem.

Befutó, dög meleg, kis létszám, csapat nagy része hazautazott, versenyhangulat nuku.

Nem jön az ihlet, majd később folytatom talán.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr358847012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása