BZS1000

előzmények

2009.11.30. 19:40

Senki ne gondolja, hogy egy ilyen túra micsoda tudatos döntés után realizálódik, legalábbis nálam nem teljesen volt így.

Azzal kezdődött, hogy az év elején, vagy a múlt év végén összejövetel volt a klubban ahol kérdeztem a srácokat a következő szezonra vonatkozó terveikről.

Valaki visszakérdezett és én azt válaszoltam, hogy amennyiben az államvizsgán túl leszek akkor bevállalok egy ausztrál túrát, hiszen régi vágyam azonkivűl furthermore szerintem ez a sárkányrepülés Mekkája.

Telt múlt az idő eljött a döntés ideje és az én májfrendem a nagyonjó ember Szász Peti valamint a nagyrabecsült de nem mindíg úgy viselkedő Balika nekem szegezték a kérdést: NA MIVAN??

 

Hát az van............hogy megyek.::)))

Volt nagy öröm és boldogság végre együtt mehet a csapat. Jaj de jó is lesz adja isten.

Szóval belesodortam magam életem legnagyobb túrájába és sok mindent feltettem erre a lapra.

A melóhelyemen ugyanis ez az év volt a nagy változások éve, megvett minket egy francia kilóra, átszervezés stb.Mi lettünk a GroupamaGaranciaBiztosító ZRT.

Kaptam egy jó megbizatást ezzel együtt bizalmat, jó fizetést elég stresszt.

A főnökömnek mikor megemlítettem a januári több mint két hét szabadsággal indítást akkor egyáltalán nem viccesen átszólt a szemben ülő konkurens fiókvezetőjének, hogy Attila elvállalod a Zsolti fiókjának a vezetését?? Ezt asszem nem kell lefordítani.

Nem volt őszinte a mosoly egyikünk arcán sem.

Ennyi, megyünk ha az isten is akarja.

A másik a család. Szeretem őket hiszen ahogy korosodom egyre szenilisebbé és szentimentálisabbá válok. Soha nem voltam még ennyit távol tőlük.

Eszter lányom és a kedves feleségem Marika, valamint Zsolti fiam .

Megérdemlik, hogy legyen egy apjuk aki volt már Ausztráliában nem??

De.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr821564627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása