Írok
2009.12.29. 13:52
Nem hiszitek el, de nem találok egy ki...ott helyet ahol olyan gyors wifi lenne, hogy fel tudjam tolni a képeimet és a videókat.A képeket le fogom butitani és így bár kevésbé élvezhetően de el jut majd a blogra.
Na mindegy, írok hogy ne felejtsem el a sok élményt amit a túra tartogatott számunkra.
Először is az utazásról. Bécsből indultunk pénteken 11 kor a "csővel" amiről nem tudtam, hogy ennyire frusztráló lesz. Fejben kell kibírni a dolgot met fizikailag mindenképpen kimerítő. Annyit tudsz csinálni , hogy ülsz és zenét hallgatsz, vagy nézed az 50 film valamelyikét, esetleg játszol egy videojátékkal.
Amikor elzsibbadsz kimégy a klotyóra, sétálsz a fedélzeten egy kicsit és visszaülsz újra. Ez így ment 10 órán át amíg TaiPeibe nem értünk, ja és annyit kell még feltétlenül hozzátennem, hogy az első repcsin külön külön ültünk a többiektől met annyit tököltünk a check-in nel, hogy nem volt már helyünk egymás mellett.
Taiwantól Sidney-ig már egymás mellé kaptunk halyet és az a repcsi sokkal jobb állapotban is volt. Tisztább volt és kevesebben is voltak rajta.
A repülőút nyugodt volt, néha kellett csak az öveket becsatolnunk a turbulencia miatt, amit én személy szerint élveztem, bár be kell vallanom eleinte féltem egy kicsit. Iszonyatos tömeg úszik a levegőben,egy ki tudja milyen képességű pilótának kiszolgáltatva. 6 óránként hozták a kaját és a piát sok rosszabbnál rosszabb kínai kaját európaian előadva. Volt közöttük ehető is. (csíramentesítve tuti, hogy volt hiszen nem jött ránk a cifra f... egyszer sem, pedig ha láttátok volna azt a rizsből gyúrt hamburgerzsemlét!!! benne a létyós kitudja milyen hússal)
Amikor megérkeztünk felhívtuk Attilát aki hamarosan ki is jött értünk és ezután két napot együtt is töltöttünk.
Az első napon amikor még mindenki szenvedett a Jet Legtől( én még a 3.éjszaka sem tudtam aludni , zombi vagyok. Attika azt mondja valakinél egy hétig is eltart a dolog. Sok ez a 10 óra időeétolódás főleg annál aki rendszeresen él mint pl én. A szervezetem nappal szeretne aludni éjjel meg amikor aludnom kellene akkor nem megy.
Szóval az első napon 11 körül bementünk a Moyes gyárba ahol a világ egyik legjobb sárkányát gyártják, megnézhettük a vitorlavarró műhelyt a pondrós üzemet a dragonfly össszeszerelő műhelyt és mindezt a világbajnok kalauzolásával.
Ráadásul összerakhattuk a gépeinket bent és így el is húztuk az időt vagy 3 -ig.
Petinek pl Attika varrt egy komplett felfüggesztést a gépéhez, nekem is segített sokat. Itt is köszönjük neki a sok baráti segítséget ami ismét bebizonyította, hogy a világbajnok az világbajnok, emberi mércével is.
Csináltam ott is sok képet majd mutatom őket.
Ott volt Gerolf és Lucas is beszélgettünk, megszállottak ők is .
A factory után irány a Stanwell park ami nekem pl egyik legnagyobb vágyam volt és csak reméltem titkon hogy az időjárás "kegyes" lesz hozzám és repülhetek a csendes óceán felett. Ez egy kicsit paradoxon hiszen ha van Stanwell idő akkor repülős szemmel az szar hiszen a dél délkelet általában nedves szöttyös időt hoz ami távrepülésre nem jó viszont ott van a Stanwell ilyenkorra.
A Stanwellről annyit kell tudni, hogy tapasztalt helyi pilóták 100 kilométenél többet mennek a parton le fel lejtőzgetve, amennyiben a körülmények adottak.
Vannak képek és videók természetesen erről is hála a kis gépemnek amit utazás előtt vettem.
Leszállás után hazamentünk Attikáékhoz és éjszakába nyúló beszélgetés következett mindkét este.
Második napon Sidney belvárosát néztük meg, a kikötőt, a Királyi botanikus kertet,az operaházat és a Harbour Bridge-et, valamint a híres beach-eket pl Bondi .
Este Hajni, Attika felesége és kislányuk Jázmin nagyszerű vacsorát készítettek és nyolc körül elindultunk, hogy a várva várt repülős túra kezdetét vegye.
Forbes-be nem mehettünk mert ott az évszázad egyik legnagyobb áradása volt ezért elindultunk a Blue Mountain nek nevezett hegységbe ahol a híres Bogong kupákat rendezik.
Kb 650 km kocsikázás felváltve vezetés kis útszéi motelben alvás, ja és ne feledjük jobb oldali kormány és bal oldali haladás, balra kis ívben jobbra nagy ívben közben jobbkéz szabály!! Nesze neked.Útközben rengeteg egzotikus madarat láthattunk pl ibiszeket, és kakadukat amelyek nem csak hihetetlen extravagáns megjelenésükkel, de éles hangjukkal is felhívják magukra az európai turisták figyelmét.Láttunk elütött wombatot -szegényke inkább láttam volna élőben.
Másnap reggel volt még vagy 200 km hátra , gyorsan lenyomtuk( amennyire itt gyorsan lehet menni pl autópálya 110 max., de sok helyen a lakotterületen kívül is 50, 60 as táblákba botlottunk.Itt a sebességtúllépés nem vicc!!)
Brightba érkezésünk után felmentünk gyorsan a Mystic starthelyre amely 800méter ASL.
Szereltünk és start........
Most jön az amiért jöttem gyerekek. Nem lehet ezt elmondani ami itt van még egy ilyen kis átlagos napon is esőzések után.
Rögtön start után bele egy stabil átlagolón (15 sec average)mért 5-5.5 be és fel alapig ami akkor 2300-on volt.Rádiókapcsolatban voltunk végig így nem volt nehéz nagyjából együtt mozognunk.Úgy terveztük megyünk egy 100 hurkot így bemelegítésként de aztán tágítottunk egy kicsit és lett belőle 150 a hatalmas emeléseknek és a 2700-re kúszó alapnak köszönhatően. Holnap hosszút vagy hosszú húrkot tervezünk ugyaninnen.
Láttam a híres-hírhedt Mount Buffaló starthelyet az tulajdonképpen egy szikla kiszögellés és a start segítők ki vannak kötve hogy le ne zuhanjanak.
Hátha lesz keleti szél amíg itt vagyunk és akkor leteszteljük azt is.
Volt minden beszarás és élvezet a javából ezt minden sárkányosnak ki kell próbálnia!!!
A stabil 6 méter nem volt nagyon ritka , de az 5-öt azt már meg is szoktam.
Volt hatalmas lazulásom alapon mert az helyenként iszonyúan turbulens volt.A nyelvemet majd elharaptam.Nem kezdőpálya.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.