BZS1000

Elkezdődött

2010.01.03. 13:49

Ma megrepültük az első feladatunkat Forbes-ban.

Nem voltunk elkényeztetve at all, hiszen az időjárás elég magyarosra sikeredett.

Abból is az legszarabb. Egy 150 -es tört céltávot tűztek ki Attiláék. (ezen a versenyen vezették be ill. próbálják ki a rendezők, hogy több embert kiválasztanak task commitibe jelesül 10-et. És ezek váltják egymást három naponként. Ma Attika volt benne de Bali is benne lesz.

Szóval ma a plafon 1400ASL-en volt a max emelés 3 méter volt megspékelve egy jó 20 km-es széllel.

Több boly alakult ki némelyikben voltak 20 nál többen is.

Na ezt én nem szeretem, fosok hogy valamelyik hülye nekemjön ezért az első fp-ig egyedül mentem, Bali akkor ár fordult  kb 12 km előnye lehetett. Csak rádión kommunikáltunk, Peti süket volt mert szétcsúszott a csatlakozója.

A fp után beálltam egy 6-os bojba és együtt mentünk. Egy combat L és mojosok. Megpróbáltam menni elsőnek ami sokszor működött, de mivel nem volt erős a nap sok előnyt nem tudtam öszeszedni. 4-en így is kiszopódtak ketten maradtunk a combat L-lel.

A végjátékban én jöttem ki jobban és -azt kell hogy mondjam mivel 80 km- t mentünk együtt , hogy a Combat L egy szemmel sem ment jobban mint az öreg combat2.( na jó az igaz, hogy lassan mentünk, éppen csak V opt.- körül)

Kb 15-en voltunk a célban köztük Attika és Peti is.

repültem ma is több mint 4 órát mert az első startolók egyike voltam.

Itt az egyik társ.

Na megyek aludni mert mindjárt éjfél.

Minden kedves blog olvasómnak jó éjszakát.

 

Utóirat : amikor Balihoz mentünk egy csapat kenguru ugrált körül minket negyon kedvesen néznek ki az egyik ki is ugrott elénk de megúszta.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr91641723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása