BZS1000

Cyclocross OB 2018 Kőbánya

2018.01.15. 12:03

Az tuti, hogy én stresszfüggő vagyok!

Amikor látszólag, már semmi sem stresszel és meg lehetne nyugodni kicsit, akkor kitalálom, hogy ...

Mindíg van valami, amit kitalálok.

 

Most éppen azt találtam ki, hogy utazzunk közösen a CycloCross OB-ra egy nagy busszal.

A vége az lett, hogy megcsináltuk:)

A dolog nagyon sok értékes tapasztalást hozott, sok tanulságot és ólmos fáradtságot a másnapra.(nem csak a szervezés és a verseny eredménye, hanem kis részben a belga söröknek is köszönhető)

Az éremnek két oldala van. Egyik a szociális- ami az utazás  közösségre gyakorolt hatása, a másik a saját versenyzésemre gyakorolt hatása- mely icipicit csorbát szenvedett.

Megvizsgálva a két oldalt, úgy gondolom, hogy nagyívben leszarom azt, hogy nem lettem újra Magyar Bajnok, egyrészt azért, mert 2016,2017-ben voltam két ízben:), másrészt meg azért, mert- bár nagyon sok energiát kivett belőlem a buszos dolog tető alá hozatala- nagyobb élményt adott az a sok őrült, aki a latyakban állva egész nap rekedtre kiabálta magát, hogy a vele egyívású, a közös nagybuszunkban utazó versenytársait  buzdítsa- mint egy újabb háromszínű mez a radiátorcsövön lógva a nappaliban.

Be lett áldozva és kampó!imgl1892.jpg

Itt jegyzem azért meg, hogy az ott lógó mezek közül azért ki tudnék venni vagy kettőt, amire olyan büszke vagyok egyenként, mint a többire összesen.

A verseny maga igazi CX verseny volt. Csúszott, amennyire kellett, hideg és latyakos volt amennyire kellett és hangulatos volt, de nagyon.

26239472_1789103757768363_4647560663150967559_n.jpg

Soha nem tekertem, futottam olyan hangorkánban mint tegnap a szánkódomra. Hihetetlen, hogy mit csináltunk ott!

Rémisztő arcok, magából kikelt szurkolók hada húzta mágnesként a versenyzőket a dombra, akikre ez más-és más hatást gyakorolt. Volt akit megrémisztett, volt akit inspirált, volt aki szerette, volt aki függővé vált, de az tuti, hogy szenvtelenül senki nem tudott elhaladni mellettünk!

26230951_1789119824433423_8789814511695175780_n.jpg

Rekedt vagyok, fáj a fejem, álmos és fáradt vagyok most hétfő délben, miközben leírom, de egy élménnyel lettem gazdagabb!

 

Remélem ti is!

Köszi mindenkinek a segítséget, a részvételt és a szurkolást.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr9413577051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása