BZS1000

forbes 3

2010.01.05. 13:19

Leírom mi történt ma.

Reggel kegyetlen fáradtan ébredtem, indiszponáltan.Rá is nyomta a bélyeget a napomra, nem mentem meligazításra sem inkább  pihengettem otthon. A fiúk visszajöttek és indultunk a reptérre erős szél fogadott de gyengülő volt a tendencia. Mára gyenge emeléseket és ziviket adott a meteor.

Az első startból visszaestem ami eddig még itt nem történt egyszerűen nem volt anyag ott és akkor.A második startra sajnos nem csak én vártam hanem még soronként vagy 10 ember

ami mannyit tett hogy az első startkaput simán lekéstem hiszen 14.06 kor oldottam és az első kapu 14.00- kor elment. A második után 6 perccel értem a kapuba ami kicsit bosszantott, gondoltam várok egy kicsit és megyek az utolsóval, de erre a látványra letettem róla és mentem 6 perc buktával.

 

Ki kellett kerülni őnagyságát mert jött be elém a széllel ami egy kicsit oldalas volt jobbról.Azt hittem gyorsabb tudok lenni de nem úgy lett elcsíptem a szélét rázás eső fosás stb várt ott.Markoltam a kormányrudat. Később tudtam meg, hogy volt mitől fosni mugyanis Balikát úgy megdobálta egy ilyen , hogy hosszú másodpercekig falavelezett aztán menekülésre fogta ő is.

Valahogy átértem rajta és akkor voltam kb 90 re a céltól ami 140-re  volt.. Ott találkoztam néhány pilótával és vagy 20 km-t együtt mentünk. Jó volt az anyag eddig.

Ekkor 1400-on gondoltam meglépek tőlük mert nem voltak meggyőzőek, otthagytam az emelést egy jobb reményében ami egy domboldal és a fölötte lévő cumó képében kecsegtetett és 100 % ra vettem hogy majd adja-ebből már ki is gondoltátok hogy nem úgy lett- hát nem Attika elmegyarázta este hogy mi lehetett az oka most már ezt is tudom.Legközelebb nem dőlök be neki.

Az eredmény az lett hogy 70 re a cáltól kitoltam a trapézt egy bull paddocban és csukás közben a bikán kellett tartanom egy szememet nehogy megkívánjon.

Térerő nuku, a rádió nem működött. 3 óra múlva megjött Bali és a sofőr .

Peti és Attika bent a célban .

Várakozás közben beszélgettem a farmerrel és eltöltöttük az időt.

ez a kép is akkor készült Eszter lányomnak küldöm emlékül.

 

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr391648528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása