BZS1000

forbes day 5

2010.01.07. 13:10

Na végre megint a régi voltam. Régi pilóta , régi gép:(

Egy 150 -es szaloncukor feladatot kaptunk ma, motiváltan koncentráltan vártam a startot ami elég vontatottan ment.

3 sorból indulunk minden nap. Az előző napi helyezések és az overall helyezés alapján besorolva, minden sorból 23 pilóta.

Ma én a c sor 18. startolója voltam, és mivel későn mentünk ki a reptérre már csak onnan tudtam startolni- egyébként amikor az ablak kinyit lehet menni a sorod kivárása nélkül is én általában ezt választom, inkább repülök egy órát a startkapu előtt mint várjak egy órát beöltözve a földön.

Ma volt a legdurvább a start helyzet amióta itt vagyunk, jöttek a dustik( porördögök) és sokan leszakadtak.Hála istennek baleset nem volt, ha leszámítjuk a tegnapelőtti célos tenyérelvágást( a célban jött egy light-os kifutószél és néhány gépet szétcseszett, az egyik fiú meg akarta fogni, de bánhatja, mert több öltéssel kellet összevarrni a kezét amit a sodrony szétvágott.Azóta fotóz a starton szegény.

A vontatásom zökkenőmentes volt.Tanulva az előző két nap fiaskójából 100%-os koncentrációval vágtam neki a feladatnak:nem sietünk, beérünk.

Magyar időjárás volt, jót mentem bár nem adta a cél.A japán fiúval mentem az első fp tól kinlódtam mert a gyeró a mojsznál dolgozik biztos nem szar a gépe.

Sokat siklottunk együtt, egy egy termik között magasságban kb 2-300 métert tett rám, demoralizáló. Nem baj ez be volt kalkulálva. A mai jó repüléssel mentem előre vagy 10 helyet. remélem sikerül a végjátékban visszajönni a 20-ba az nekem jó volna.

Bali magára talált, nyerte a napot szép versenyzéssel. Peti is őrzi a jó helyezését élete legjobb formájában. Ma Attika egy kicsit el volt keseredve mert szerinte lassút ment.

Az időjárás ma nem volt igazi OZ, inkább volt hasonlítható egy gyenge alföldi időhöz 2-3 méteres emelések az elején aztán a végén Nomával a japcsival már megálltunk a fél méterben is. Egy vitorla is padlózott alattunk.

 

A startkapu jól sikerült, az utolsóval jöttem ki. Aztán a pályán csak egyszer volt vészes a helyzet.Az első fp ig egyedül mentem, sok glidert lehagytam. A fp után volt egy kis bolyozás aztán már csak Noma és Jörg volt körülöttem. Rosszindulat nélkül mondom, hogy nem rossz a mezőny potyogását nézni felülről, aki hibázik az out. Amikor ilyet látok mindig sajnálom őket.

Néha arra gondoltam, vajon mit szólnának ha a következő pillanatban a combat 2 - vel kellene birkozniuk. De nem kell nekik mert van zsé ezer.Na ne siránkozz Zsolti hiszen it vagy. OK.

Inkább adok egy képet az elő fp környékéről.

 

Ma repültem 5 é fél órát lassan megvan a 30. nem rossz ez január 7.-én:)

Na megyek aludni mert holnap ugyanez várható. Masszőrt akarok JAJJJJ.

jó éjt!

itt egy verda helyi stílusban Zsolti fiamnak


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr351653914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása