BZS1000

Brauniger IQ BASIC / GPS

2010.02.24. 20:05

Van ez a kis műszer.Vettem magamnak.

Eddig tetszett, mert csinos könnyű és szép. Most pedig már szeretem is, hogy miért:

Pl a legtöbb GPS egész számokkal jeleníti meg a siklószámodat ő pedig egyes, tized, sőt század pontossággal ami a végsiklásnál aranyat érhet.

Repülés közben csomó hasznos dolgot megtudsz, pl. a szél erejét irányát, a magasságvaáltozásaidat grafikonon, stb

Unatkoztam az este és elővettem nézegetni. Felnéztem a honlapjukra, letöltöttem a szoftverek frissítését és csatlakoztattam a gépezetet.

Hát csodák csodája új funkciókat vettem észre-dolgoznak a fejlesztők.

Tök jó, veszel valamit és egyre okosabb. Dícsérem mintha jutalékot kapnék pedig nem.

Szóval benne volt még a legutolsó ausztrál futam, éppen kapóra jött, mert kockázatmentesen kísérletezgethettem, hiszen a garminból már le volt mentve egyszer, így ha valamit elcseszek akkor sem dől össze a világ. Így kezdtem neki nyugodt szívvel vállalva minden kihívást, mint Erőss Zsolt az amputációnak.

Meg is lett az eredménye képzeljétek, amikor csatlakoztatod a műszert rögtön látod, hogy milyen repülések vannak a memóriájában alap adatokkal.

Ha ráklikkelsz a kiválasztott repülésre akkor azonnal analizálhatod több szempontból és fontos, hogy jól átlátható képernyőn.

Ezen kívül, lényeges elem, hogy már IGC-ként töltődik le a műszerről tracklogjaid csokra.

Ezután gombnyomásra lepontozza neked a feladatot és már tudod is, hogy hogyan állsz a versenyben, még mielőtt feltöltötted volna az OLC-re.

Azt nem tudom egyenlőre, hogy az MKK-val hogy fog boldogulni, de majd arra is rá fogok jönni csak adjatok még egy kis időt. Mondjuk jövő tél.

 

Aztán ami nagyon jó funkció, hogy amikor a műszer csatlakoztatva van, az agyában lévő minden beállítást és értéket módosíthatsz kedvedre.

Itt Pl a variót állítom

 Flychart-ot is csak dícsérni tudom, eddig a Maxpunktéval csináltam az IGC file-okat innentől az felejtős.

Ha valakinek kérdése van ne habozzon az első 100 telefonáló között wellness hétvégét sorsolok ki. 20 32 24 087


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr321787696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása