BZS1000

 

Ma nem bírtuk tovább és elmentünk ülni a lejtőre. Gyanús volt a dolog mert a meteor a GFS-en és a gurun is erős szelet adott, amikor pedig útközben Elek hívott, a webcamerán ernyőst látott a levegőben.?? Nem is lett másként. Alig fújó nyugatias, ami nem a legtutibb Tokajban.

Mire felértünk egy szlovák barátunk már nyitotta a repcsijét a betonon?? Nem tudtam megkérdezni, hogy miért itt nyit és azt sem, hogy felcseréli-e a szlovák állampolgárságot a magyarra, ellenben Óriás jelbeszéddel megkérdezte, hogy Juraj(tudjátok a Sladky) repül- e mire a válasz jelbeszéddel az volt, hogy nem mert kisgyermeke született( szerintem minden gyerek kicsin születik, nem??)

A startja és a leszállása mintaszerű volt a közte lévő 1 perc szinte eseménytelen.Aztán jöttem én. Start és egy bitang 2 méterben fel alapra 1000. Na ez a magyar virtus. Ennyi is volt az erős termikekből aznapra. Ezután csak gyengébb, a talajtól a nedvességtartalmuk miatt nagyon nehezen megválni akaró buborékokban mondhatni nem is buborékokban hanem olyan alaktalan tejszínhabdísszerű izékben emelkedgettünk.Volt szerencsém végre az egyik oktatómmal együtt tekerni. Ha hiszitek, ha nem Óriással akivel kb 14 éve repülünk egymás mellett, most voltam igazán először testközelben(egyszer kicsit közelebb is a kelleténél. Na nem beszari a bácsi. Én annál jobban beszartam amikor néhány méterrel zúgott el a combatjának jobb szárnyvége az enyém mellett. Na és ha nekem jön, tiszta sár lett volna a rövidgatyám annyi víz van arrafelé momentán.

Jó volt na.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr972036678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása