BZS1000

Az első nap kemény élményei után itt a második, egy fokkal stresszmentesebb, mert azzá tettem.

Az első éjszakánk a kempingben jól telt, van jó infrastruktúra, van kajálda és van sok ember.Általában a reggelek :ébredés fürdés, reggeli a kemping kocsmájában, kávé juice, tojásos szalonna vagy sonka közben internet, képek repülések letöltése és blogozás.

A spanyolok érdekesen adják elő(a nem repülős családok) kiköltöznek családostól, berendezkednek totál összkomfortosan és élnek nagybetűvel egész nyáron, de hála az égnek hétközben sokan hazamennek.
Tegnap Pl találtam egy lerágott kutya fejet és ez nem vicc valamelyik náció kutyát evett!!!
Ma egy nagy tál csigát sütöttek az is szép volt kb 300 db egy rácson és grill ezerrel.
A fene a gusztusukat.
Megjött a magyar különítmény 2. fele is Borbély Tibi, Orsi és Kisatti.
A második edzőnapon ami a Spanyol nemzeti utolsó napja is volt már mindannyian repültünk.
Nem mentünk a versenyzőkkel, hanem a helyismerettel rendelkező társaim kitaláltak egy visszatérő feladatot kb 140 km hurok.
Nem mentem velük inkább arra repültrem ahol tuti volt az idő, visszamentem a tegnapi feladat kritikus helyeihez, hogy megnyugtassam magamat és örömröpködést végeztem. Ahogy Attika mondta scenery flight. Csak repülsz és nem érted, hogy mivel érdemelted ezt ki a sorsodtól, hogy ilyen paradicsomi körülmények között lehetsz.
Madarak ezren, sólymok keselyűk sarlós fecskék, néhány magányos vitorla, egy két siklóernyő.
Így is összejött vagy 120 km, és a hivatalos cél körüli síkságot totál körülrepültem ill. a halálvölgyet is megszemláltem újra. Fennségesen komoly erőt sugároz.

Tegnap estére megjött Kis Jonny együtt vacsoráztunk, dumáltunk is sokat többek között a loopingról hiszen aktuális a téma mert az egyik angol fiú egy looping kisérlet közben totál turbulens körülmények között 150 méteren eltépte a bal oldalkörét, tapsolt és mentőernyő, majd becsapódás.
Megúszta. Tegnap a vacsinál nézegettük az oldalkört. Szerencsés fiú ez a Dave.
A tegnapi célban láttam a levegőből egy durva leszállást is egy osztrák fiú átejtésből kb 100 méterről lehúzta talajig, párnázott vagy 300 métert aztán pontra szállt a csukóplaccon. Látványos volt.
A levegőben egyébként vannak tömegjelenetek de én óvatoskodom inkább, drágább a tyúkszaros. Volt egy kiborítással végződött menekülés a szomszédos termikben. Nem nézett ki jól bár ártatlan volt a szitu.
Ma délelőtt kötelező sprog ellenőrzés volt egy fedett sátorban, ahol mindenkinek ki kellett nyitni a gépét megmérték a sprogokat és ha túl alacsony volt fel kellett tekerni. Nekem is és Petinek is alacsonynak találták. 4 volt a belső 4.5 helyett. Felteker.
Nagyon jó volt a helyzet mert jó helyen voltunk jó időben. Egy csomóban voltunk Gerolf, Attila, Balázs, Peti, KisJonny, Krisztian Chiec, Alex, Pedro, Dario és még sokan mások.
Krisztiannal a Z 9 csukása közben beszélgettem- ő most a Laminar fejlesztője- mutatott egy két érdekes dolgot a proto Laminaaron ( nem tudom a jele mi lesz? Z10??).
A külső sprogok is kompenzáltak, ráadásul aszimmetrikus kapcsolatban vannak ami azt jelenti ha a bal sprog fel akkor a jobb le. A többit el tudjátok képzelni.
Maxi handling, more performance.
Az Alex gépe egy proto vitorlával van szerelve, totál átlátszó nagyon jól néz ki és kegyetlen könnyű.
Szóval van mit nézni, látni tapasztalni.
Este megnyitó ünnepség ma nem repülünk bár az idő tuti.
Tegnap és tegnapelőtt nyomtunk 4-4 órát kemény időben kell a pihenő.
Kora délután fel megyünk a Pireneusok főgerincére egy 300 körüli csúcsra amíg lehet autóval aztán túra.
Bertók Csabi jó sofőr. A képen éppen a világbajnok keresi a kegyeit.
Kért nekem még forrasztópákát is ugyanis az első nap eufóriájában a bukómat úgy tettem le, hogy nem húztam ki a fejszett csatlakozóját. Leszakadt mint a sz.r.
A bukó csatlakozóját megjavítottam, de jó most már újra van kapcsolat a társakkal.

A megnyitó a faluban kezdődött 1 óra csúszással majd ki-ki a saját kísérőjével és zászlóvivőjével végigvonult a falutól a kempingig.
Ott protokoll beszédek és táncbemutatók, különböző stílusu katalán és spanyol táncokat láthattunk.

Ez itten a Japán csapat Eszterkémnek.(hiányzol nagyon)
Keresztlányomat megkérem, hogy azonosítsa aztán majd megírom(nagyon fontos)
Vágok majd videót is.
Az éjszaka nem volt túl csendes.

A Spanyol gólt követően elszabadult a pokol, petárdák, tüzijáték a kempingben. Több részeg spanyol crosszmotorra és quadra pattant és verették a poros úton éjfélkor. Balika az egyik lakókocsiba be is dörömbölt, hogy hagyják már abba. Rövid párbeszéd után lehalkította a tévét a spanyol aztán elaludtunk végre.
Holnap versenynap...

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.