BZS1000

Task2.

2010.07.14. 10:20

Egy 90 km-es dogleg amely egy hegyvonulat ill egy plató fölött vezetett az 1. fp-ig majd kereszteztünk egy nagy völgyet, újabb hegylánc aztán végezetül kb 20 km a laposon.

Azt hiszem a feladatkitűzés szerény volt hiszen majdnem 70 pilóta érte el a célt.

Nagyon jól sikerült mennem, végig abban a hitben voltam, hogy 20 ban leszek.

Az utolsó startkapura hegyeztem, nem akartam bemenni a nagy bolyba és ez be is jött legalábbis úgy tűnt az elején.

A nagy bolyban kb 50-en voltak én jobbra keresgéltem velük egy szintben néhány pilótával tehát nem volt semmi gond. Elment a mezőny nagy része az elsővel, de aztán sokan(legtöbben a 2.-at választották) mi maradtunk az utolsó 15.30.-asra.

Jó kapuzás, kiváló első szár együtt mentem Corinnával és egy darabig Weissenbergerrel(ő az aki az utóbbi időben az alpokban két db 300 feletti FAI háromszöget tolt) de aztán ő úgy döntött balra kerüli a platót és a hegyek felől látja biztosítottnak a jövőjét. Egyszerre értünk az 1. fp-hoz.Corinna és még egy combatos fiú követett egészen a 2.szár feléig aztán ott meg tudtam lépni tőlük. Weissenberger itt is húzott egy okosat és újra elment a hegyek felé hátha ott jobb és az bejött neki így a végén ahol nekem meg kellett állni egy kis magasságot gyűjteni az alföldön ő már végsiklott is és kb 8 percet adott. Corinna viszont kapott vagy 15 öt tőlem.

Sokan jöttek be a célba utánam és sokan voltak bent előttem de még akkor is azt hittem, hogy majdnem mindenki egy kapuval előttem jött és lassúbb volt.

Az eredmények közzététele után hangos morgás hallatszott mindenfelől.

Bali majdnem a leggyorsabb idejével 2 óra tizen perccel 25. lett!!! Én életem egyik legjobb távjával 2 óra 20 reccel 55.!!! Gerolf ment 2 óra alatt meg is nyerte a napot.

Ki érti ezt? Mostmár kezdem kapisgálni. A lead pontok nagyon sokat számítanak amit az utolsó kapusok nem kaptunk se Bali sem én.

Videót a levegőben nem csináltam, hogy azzal se lassítsam magam de KisJonny csinált jókat és már tegnap este megnéztük összevágva. Nézzétek meg ti is a tube-on. Biztosan Ager task 2 néven van, de úgyis megtaláljátok.

Jól ment a Siess gyerek aki arról híres hogy minden leszállását több száz méter párnázással spékeli meg.

A Kisjonny videóján megnézhetitek hogy jönnek be a pilóták a célba van úgy, hogy egyszerre hárman 100 fölötti sebességgel.

Nagy nap volt számomra élveztem az egész utat, sokat tanultam.

Peti és Kisatti sajnos az 1. fp-nál leszállt. Tibi 3 óra körül ment.

 

És néhány életkép :

Tegnap észletünk egy párórás újholdsarlót 20 órás lehetett, van fotóm is róla be fogom küldeni észlelésként.

Az éjszakák nagyon kellemesek, takaró nélkül alszunk.

A napszemüvegem tönkrement 5 évet bírt és karcmentesem halt meg. Valahogyan felhólyagosodott a bevonata. Egy Blue eyes-ban repültem tegnap.

Jót tenne egy masszás mert a keményen alvás miatt már fáj a derekam.

Jó időnk van és a meteor jót mond az elkövetkezőkben is már repültünk 4 nagyot zsinórban, hólyagos a tenyerem:) ez jó jel.

Kár, hogy ahol jókat lehet rrepülni az mind nagyon messze van.

 

Ahogy Oláh Dzsínó mondaná: jó a rendezvény, jók a pogromok csak sok itt a köcsög.

 

 

Na szevasztok


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr622150856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.Kendi. 2010.07.14. 17:44:56

Elmondhatatlanul hálás vagyok, hogy fáradhatatlanul posztolsz, nyálcsorgatva csüngök minden mondatodon, megnéztem az összes elérhető blogot és van rólatok (megyitón) PÁR JÓ KÉP (asz"em a Jane Wanders blogján ha jól írtam a nevét)

Szegény Bali ezekkel a korai pontokkal már sok napot nem nyert meg miközben Ő volt a legjobb átlagsebességű pilóta...

de azért így is pofaleszakadás amit csináltok.....
Petivel mi van?

Hajrá maffiózók !
süti beállítások módosítása