BZS1000

5.nap" a rettenet"

2010.07.18. 10:47

Na, a rendezőség azon célja, hogy egy kicsit széthúzza a mezőnyt sikerült. Kitűztek egy igen trükkös feladatot ami telis-tele volt buktatóval. 140b km 4 fp.-tal. Egy  alacsonyan fekvő völgybe tették a fordulót amiből csak igen nagy összpontosítással és okosan lehetett visszajönni a hegyünk elé.

Végre ott voltam a vezető bolyban az első fordulópontig. Olyan fárasztó dolog, annyi összpontosítást kíván, hogy nem is bírtam sokáig. A lényeg, hogy sok minden bekattant tegnap is. A forduló után rosszat döntöttem mert ahelyett, hogy a vezető hármastól egy kis idővel lemaradtam volna, egy kicsit tovább maradva a termikben, bevállaltam a 100 méterrel alacsonyabbról való továbbutazást. Ezzel azt értem el, hogy még rosszabb pozícióba kerültem. Nem is tudtam átkelni a leszállómentes övezeten csak 3. nekifutásra. Vígaszom annyi volt, hogy Blay is ott rohadt velem miközben a többiek már a ridge előtt tolták ezerrel. Na ott és akkor olyan döntést kellett meghoznom ami a testi épségemet komolyan vszélyeztette hiszen no leszálló, csak sziklák turbulencia és egy szép kis tó. Azért vágtam neki mert gondoltam legrosszabb esetben vízbe szállok. De átértem hajszál pontosan a legalsó hegy nívójába kb 800-al a ridge alá. Ott utazgattam immár vészleszállókkal a lábam alatt. Egyszer csak megvolt és irány fel a nagy gerinc.Közben halloma rádióban, hogy bali leszállt a 2. után nem sokkal.Tibi mellé. Peti és a két Attila still in the air.

A hegygerincre felérve utaztam vagy 10 km-t tekerés nélkül, csak a nagy völgynél kellett megállnom tekerni aztán tűz át a gerinc folytatására, újabb 10 km ridge-race azaz gerinc feletti tartásban húzni. 2. fordulópont aztán irány visszafelé. Átrepültem Bali és Tibi fölött aztán fog összeszorít és át a völgyön megint.

Kisatti és peti nem érték el a 3.-at a kempingen leszálltak. Nekem volt tartásom az alsó gerincen sőt egyszer csak jött egy 1.5 és felsegített a felső ridge-re. Ott utazás a starthelyig majd balra keresztül a nagy völgyön 1700-on értem el a 3- fp-ot ami egy hegyen volt 1200 körül aztán tovább 500 tiszta magassággal a fennsík felé a 4. fp felé. Nem igen volt már emelés csak tartogataott és utazgattam. Megvolt a 4. is.

Ez után már olyan késő volt fél 8 körül, hogy nem volt esélyem beérni de így is 2. lettem a csapatunkban. Kőkemyény hegyi nap volt a javából.

Pedro, Júlia, Wolfi és én voltunk ugyanazon a leszállóban, Pedro hozott haza Attika a labancokkal jött haza.

Közben jött a hír , hogy Kisjonny összetörte magát.

Nemsokára hozták is igen rosszul nézett ki szegény. Egy zsebkendőnyi kis szarra akart leszállni ami úgy nézett ki, hogy egy dombon lévő falucska mellett egy katlan szerű terület egyenes rész nélkül igen turbulens(a végére hagyta a leszálló kiválasztását )volt tele villanyvezetékkel. Na egyet nem vett észre nekiment megpördült és beb....dott csúnyán.

Megütötte a könyökét, térdét nagy monoklija van a jobb szemén de nem tört semmije a műszerein kamaráin kívül. 2000 euró minusz de megúszta.

Ma reggel nem volt őszinte a mosolya de azt mondta repülni akar. Kemény.

Most ellenőrzik a gépét, full carbon csövek???

 

Szóval igen sűrű itt az élet.
a napi programunk így néz ki: reggel 8 körül ébredünk, reggeli a kempingben tojás, szalonna sajt narancslé kávé, közben számítógép, videószerkesztés és blog.

11.30 kor indulás a hegyre ami kb 25 perc. Nyitás, 13.00 kor eligazítás. Általában 14.00 window open. 14.45 16.15 között félórás kapukkal race.

fél nyolc körül leszállás és a helytől függően 9-12 ig visszaérkezés, vacsora rövid eszmecsere a napról aztán alvás illetve lefekvés mert a spanyolok akik hétvégére kijönnek lakni 2 ig ordítanak.

Ma éjszaka egy párocska hajnali 4 kor jött rá, hogy szeretik egymást és nekiláttak félórás izélésüknek amely minden pozitúráját le tudtuk követni a hangokból. Egészségükre, csak nem hiányzott felébredni ebben a korai órában.

 

Ma megint verőfényes katalán napra ébredtünk megyünk repülni ma meglesz a 40. katalán óra és a sokadik hegyi kilométer.

Bali elég beteg volt tegnap, de szerintem jó döntést hozott hiszen alacsonyan csak azok vállalják be a leszálló nélküli területre merészkedést akinek nincs mit veszíteni. Fő az egészség.

 

 

Minden otthoni pajtást üdözlök, a családot puszilom.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr552158440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása