BZS1000

Repülés nagyobb reményekkel

2010.08.09. 19:55

 

 

Szóval nem akartam ma repülni mert alacsony volt az alap és olyan szakadozottak voltak a felhők. Azt gondoltam a meteor böngészésekor, hogy holnap lesz a durvaság majd akkor megyek. Aztán mégis mentem.

Imádom a repülőmet. Láttam ma a filmet nagyon. Kár, hogy az időjárás nem akarta, hogy happy finish legyen. Gyenge idő volt alacsony alappal ahogy gondoltam.

 Az a jó a tirpák csapatban, hogy valakinek mindig viszket a segge ezért mindig van aki motiváljon. Ma Elek amigó volt a soros.
Szóval 3.nak startoltam, de a fiúk hála istennek megvártak:). Együtt indultunk utunkra. Sanya fedezett bennünket  így Elekkel mehettünk bátran előre.

Egyszer amigo mellé nyúlt ezért elé kerültem és onnan nekem kellett diktálni az iramot. Mentem is ami a csövön kifért. Az első fp-ot kb 35 km-nél tettem le Elek mögöttem kicsit hamarabb fordult mert már érezte, hogy a nap meglepetéseket tartogat. Hiába no vannak jó megérzései.

A forduló után- amit megváltoztattunk hiszen nem arra akartunk menni eredetileg- megint előre kerültem és folytattam az utat immár egyedül , mert Elek elment mégis balra nem tudom miért. Na mindegy mondtam magamban ha lúd legyen kövér legalább is kövérebb mint az eddigiek tehát 100-tól nagyobb legyen a 3szög. Aztán Levelek magasságában ami a 2. szár fele kb. beláttam, hogy elég lesz a 90 mert eléggé döglődött az idő a nyugatról érkező cirruszok miatt. Irány a reptér.

Kb 20 km, ezres alappal az nem ok. főleg ha 10 km-es szembeszél van. Ilyenkor ha alapon vagy nem érzed azt a különösen jó érzést amit amúgy mindíg.

Az emelések begyengültek 0,5 re és bejött egy olyan oláh felhő amilyet még nem is láttam errefelé. Azért maradt egy kis labilitás alatta és hazáig adta..

Leszálltam, egy kis vacsi, robogóval  a reptérre, szembesültem a szomorú ténnyel, hogy holnaptól fék, azaz nem repülhetünk mert a tréner kft oktat ezerrel. Csak azt nem értem akkor minek vetették meg velünk azt a sok rádiót. Mindegy, én biztos nem fogok veszekedni a köcsögökkel. Kéne már valaki aki felvállalná a g..ci szerepét és kiállna az érdekeinkért a jog minden fegyverével.

Én inkább repülnék kérem.

Ennyi.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr412210183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása