BZS1000

Újra itt vagyok, hurrá!!

2010.11.18. 19:05

Na, mivan?

 

Hiányoztam már ugye gyerekek. Igeeen. Mi történt veletek amíg nem voltam errefelé?Velem egy csomó minden. Voltam észlelni a hortobágyon, darvakat lestem ugyanott, betörtem egy autó szélvédőjét golflabdával, beszélgettem a vezérigazgató úrral, madárodúkat tettem ki télire , hogy barátaink meg ne fagyjanak, fellezítottam a gyepet, hogy szép legyen tavasszal, megjött a gyönyörű binokulárom amivel gyakran járok ki derült éjszakákon észlelni. Nagyon sok új dolgot fedeztem fel magamnak.

Na melyikről írjak nektek gyerekek. Leírom először azt amikor a réten voltam észlelni egy este és ahogy ott gubbasztok a földön a korom sötétben egyszer csak hallom, hogy futók közelednek felém egy nagy kutyával. El is kezdtem fészkelődni, mondok ez az eb most meg fog enni. Ahogyan közeledtek felálltam, hogy jelezzem ittlétemet erre a kutya úgy megijedt, hogy nyüszített egyet és hanyatt-homlok elmenekült. Ekkor észlet a két futó ember, akik szintén halálra válva kikerültek de először még az egyik rémületében ezt kiáltotta: mi a fasz ez?? Mondom semmi, csak én vagyok(tényleg így szólt a dialógus) amin utána otthon jót röhögtünk a családdal.

Aztán volt olyan is amikor fiatalok arra jöttek és megálltak velem szemben az autójukkal és ott kezdtek el izélni a kocsiban, persze az én kis sötéthez szokott pupillám ennek nem örült ezért a lézer keresőmmel bevilágítottam nekik. Erre nem tudom miért csikorgatva odébbálltak:)

Van egy program annak aki lusta kimenni az eget nézni: world wide telescope

Mindent látni rajta a földtől a zuniverzum másik végéig

Holnap Laár pour L'art előadás 7-től a művházban.megyek.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr502457763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása