BZS1000

A VB egyenpólónk

2011.03.14. 18:28

Megyünk Monte Cuccóra repülni  Júliusban. Ott lesz a soron  következő sárkányrepülő világbajnokság. Szeretem azt a környéket, eddig kétszer voltam ott és -bár voltak kemény pillanatok- az összkép pozitív.

A tavalyi évben -mentorom és példaképem szerint- sokat fejlődtem ezért mosolygósan megyek oda, hogy a többi 149 pilótával összemérjem tudásomat. Teljesen felesleges az esélyeket latolgatni mert nem ez a lényeg. Ha kijutok mint a Magyar Válogatott tagja már nyertem ahogy tavaly az EB-re való kijutással is nyertem (köszi Feri mégegyszer).

Jaj, de jó lesz. Három hétig szabin leszünk, repülünk nagyokat az Appeninek fölött, esszük a finom ételeket isszuk a finom borokat, és remélem nagyon jól fogjuk magunkat érezni.

Most a szezon elején -a nagyon stresszes melós háttérrel - kicsit  nehezen jön az ihlet, remélem amint jönnek a kumók (Cumulus humilis-lapos gomolyfelhő) és a darvak, a motivációm is megérkezik. Jelenleg nagyon jól ölöm a munkahelyi stresszt a bringázással úszással, futással.

Tudjátok - nem akarok panaszkodni mert nem áll jól- azért kemény a dolog.

A bankadó kirovása miatt megint "átszervezés" volt nálunk ami nem jelentett mást, mint leépítést. Úgy néz ki most még bent maradtam a rendszerben, az ára azonban kemény, remélem megéri. Nem tudni mikor jön a következő, de nem is érdekel. Amíg lehet addig szeretnék élni vele és bámulni a csillagunkat amint kibukkan a felhők közül.

Ma miközben bringáztam és csapongtak a gondolataim egyszer csak fehéren és  vakítóan előbújt és rám köszönt, hogy szia Zsolt, hogy vagy? (tudja, hogy szeretem ha így szólítanak) Elmosolyodtam és azt gondoltam: Köszi jól amíg téged látlak:)

Sokat olvastam róla és azóta megváltozott a viszonyunk.(a pólóra is én kértem, hogy kerüljön rá)

 

Ui. Ma reggel egy átvonuló Daru csapat hangjára ébredtem. Sajna mire kiszaladtam már nem láttam őket.

 

 

Itt a póló terve. Egy barátom csinálta, ezúton is köszönet neki.

Nézzetek rá a lapjára http://cruiserfuns.blogspot.com/

 

Minden visszajelzést szívesen veszek!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr892739174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása