BZS1000

Burleszk

2011.03.21. 21:42

Bementem a kedvenc bicajboltomba, hogy beszélgessek a fiúkkal  pár szót. Egyébként mániám, hogy sportboltokban nézelődjek meg ilyesmi. Szóval bementem, de az eladó tulaj Zsolti éppen el volt foglalva a pultnál egy vevővel, a szerelő jancsi pedig szintén kiszolgált. Nem baj modom amíg dolgoznak én a pulthoz támasztott szép montit tesztelem mondván az új telóm valahol egy kicsit kotyog, megnézem milyen egy zsír új. Az ember akivel Zsolti beszélgetett a kezével éppen rá támaszkodott. Ránéztem jelezve, hogy el szeretném venni a pulttól, mire ő készségesen átengedte. Elkezdtem a telót nyomkodni, szépen működött. Azután felemeltem egy kicsit a bringát és kissé oldalasan ütöttem neki a földnek, hogy megnézzem hogyan reagál az új technika. Ütögetem nyűzögetem egyszer csak Zsolti barátom szól, hogy Zsolt a bringa az Úré!!!!

Hát...

Valahogy kijöttem a szituból, de nem volt egyszerű.

:)


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr152760496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása