BZS1000

Mátrakör bicajjal

2011.05.03. 20:38

Az alföldi gyerek ha kimegy a hegyre alcímmel.

Az alföldön tekerni jó.

A hegyen tekerni még jobb.

Elvittem a lányokat Gyöngyösre, lepakoltuk a bringákat aztán elindultam a Mátrakörre bízva, hogy nem áll össze és nem ázok bőrig. A párom Marcsi és Eszter addig kerekezik a síkon és eltöltik az időt.

Nagy elánnal de azért óvatosan bánva a cukorral elindultam felfelé és még mindíg felfelé és még mindig felfelé. Mátraházán az ismerős parkolóban( motorral párszor már zúztunk arra) már tudtam, hogy most érdekes dolog fog következni hiszen ismertem a terepet nagyjából. Érdekes is volt de ugyanakkor idegen is a magas súlyponthelyzet és a kis tömeg  valamint a tapadási viszonyok miatt. Az útburkolat nem volt vészes ill. ahol gázos volt ott óvatoskodtam. 55-60-nal bírtam ereszkedni max a légellenállás miatt no és amiatt, hogy nagyrészt gurultam kicsi pörgetésekkel, hogy azért regenerálódjam mire leérek. Élvezetes ütni lefelé de a vége felé a nyakam már teljesen elgémberedett és olyan idegen gondolatok ütöttek tanyát a fejemben, hogy jó lenne már egy kis emelkedő??? Normális??

Nem kellet soká várni jött:) Aztán le fel , le fel és ez így ment végig. zenére tekerek ami nagyon bejön. A legnehezebb emelkedőkön egy-egy Hendrix nagyon jól tud jönni. Unom azt, hogy csak a szívverésemet és a légzésemet halljam. Kell a zene kész.

Tudom, hogy veszélyes. Nem hallod mikor kell megijedni:)

 két óra negyvennyolc percet mentem a körön kényelmes 70-80 % os teljesítménnyel. Kiértékeltem a szakaszokat és az a tervem, hogy az idén még 3x elmegyek mindíg kicsiket javítva. 2.30 egyedül elég lenne.

A legdurvább a befutó emelkedő, véged van mert a végén már nyomod, aztán viccesen kiírták, hogy már csak 500 m a cél, "na de mekkora  volt az a odaállás kérem"

https://www.youtube.com/watch?v=VxhrVvrIsMw  2.30-nál.

 

All mentioned things considered it was great fun indeed!


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr192875477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása