BZS1000

A BIG alföldi nap

2011.05.12. 20:50

Goondoltákk volna! HIITTék Volna!!!!

Megjött a jó idő amire már oly régen vártunk:)

2800-as felhőalap. 4-5 méteres emelések.

Az előbb bővebben leírtam a sztorit, de a gép nem mentette el. Lusta vagyok megint összeszedni annyi remek poént amit oda biggyesztettem.

Az első szár hatalmas iramban, a fordulópontnál püffedés és lassulás, a második száron  összeállt halott felhők és az árnyékuk kerülgetése, az utolsó száron kék lyukak közti szalalom. Végül egy kis tágítás Ibrány felé.

Mindent összevetve nem bántam meg, hogy arra mentem amerre terveztem- a többiek éppen fordítva indultak- mert erre bár munkás volt iszonyat erős magokkal lepett meg az ég. Maradt a napban vagy 40 km. Késve indultunk de nagyot mindíg akkor repülök amikor rohanás és késés van ez már megszokott.

Ez volt az idei 2. startom

Köszönöm.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr442899223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása