BZS1000

Az a tény, hogy lemondtam a VB szereplést nem nagyon izgatott fel és nem fájt.

A napokban valaki feltett egy-két nagyon jó kérdést a repüléssel kapcsolatban: Mi volt a legnagyobb élményed? Melyik volt a legszebb táj ahol repültél.

A válaszom gondolkodás nélkül az volt, hogy Ausztrália volt a legnagyobb élmény és Agerben az S ridge volt a legszebb hely ahol valaha megfordultam.

Azóta   genge  kis csírája próbál kibujni a repülős énemnek és a 18 év élményeinek a lekeményedett földhöz hasonló tudattalanomból. Örülök neki.

Szóval a legszebb, legvadabb és leg elképesztőbb hely ahol valaha is repültem az az alábbi képen látható. A neve Sierra Ferrera. Gyönyörű, iszonyú vad tereppel volt körbevéve, virágillatú termikekkel várt és oda vissza megcsodálhattam gyakorlatilag egyetlen szárnycsapás nélkül. Vissszafelé 10xes adag fosás hormonnal a véremben. Soha nem felejtem el ahogyan a fordulóponttól visszafelé nívó alá merültem mert volt  egy szakasz ahol erős merülésen kellett keresztülvergődni és az irdatlan bazi nagy(de ezt már két galaxis közé kell elképzelni) kozmikus brutyó méretű sziklák oldalában kellett kiemelkednem parányi sárkányommal. Nem is emlékszem, hogy valaha éreztem-e magam ilyen kicsinek?

Szóval visszavágyok a disznószarszagú Spanyolországba.

 

A legnagyobb élmény pedig OZ.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tqogBE2h4gk

 

És megjegyzem, semmilyen tudatmódosító szer nincs a véremben, egy kis tesztoszteront kivéve:), mer az is módosít nem, de.

És még azt is leírom, hogy a legértékesebb emberi kapcsolataim nagy részét is a repülésnek köszönhetem. Na jó ez már kezd giccsessé válni.

Most már csak az következik, hogy fásiádámot vagy hajdúpétert belinkelem. buta, buta.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr242971406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása