BZS1000

most van kedvem úgyhogy írok

2011.08.22. 22:08

Történt egy két jó dolog velem azóta.

Voltam Villányban. Ettem, ittam, vettem is borokat, jókat. Rozét, Oportót vagy ha úgy jobban tetszik potugízert, meg király kaberné szavinyont (azért írom fonetikusan, hogy a kevésbé műveltek is tudják majd helyesen ejteni.:) Az öreg borásszal a pince hűvösében elbeszélgettünk, jobban mondva kérdezgettem, hogy legyen dialógus amit majd leírhatok.

Mondta, hogy 79. Mondtam Apám 80 múlt és királyul van. Mondta, hogy ő csak kabernét visz haza. Mondom én is iszom gyakran. Azt mondja ő minden nap egy liter vöröset legurít. Az abból a fajtából 720 ezer per év. Kicsit tud élni??

Vitorláztam Takácsi Gézával, fiammal és a lányokkal(Géza párja Ágota, az én párom  Marcsi és Eszter akit mindenki ismer. Remek túra volt. Szerencsénkre minden jóban volt részünk. Gyenge szél, mérsékelt szél, majd - szerencsére- a végén a révben vihar. Amolyan gyorsan jövő gyorsan menő rfontocska. Mire Szemesre értünk Földvárról nyugaton már tisztult is.

 

 Ja szeptember negyedikén életem első félmaratonija.Nike Budapest. Most már tudom miért hívják félmaratonnak. Mert félnek előtte(jaj de szar)

 

jaj de szép bolygó ez

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr33172061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása