BZS1000

 

Bátaszék fordított triatlon. Megpróbálom a dolgot két síkon vinni. Szubjektíven- itt írom majd le azokat a dolgokat amelyeket gyenge lelkecském szenvedett meg, és objektíven a verseny lebonyolítását és a fordított sprint triatlon verseny jellegét jó és kevésbé jó tulajdonságait.

Azzal kell kezdenem, hogy szép vidéken jártunk. Bátaszék az nem szép sőt csúnya, de Szekszárd és környéke és a szállásunk Szálka az igen szép, csendes, dimbes dombos környék jó borokkal!!

A verseny rendezői - bár már 6. alkalommal bonyolítják rendezvényüket igen amatörök és a büdzsé is gyér lehet, mert igen puritán volt a körités. Alulinformált rendezők és versenyzők( pl a start előtti pillanatokig nem is igen tudtuk, hogy merre fogunk futni) halál szar útszakaszok a bringás úton ( egy helyen olyan szar volt, hogy az egyik rendező azt mondta a verseny előtt, hogy ott majd leszálltok vagy valami:))

A futással kezdtünk érdekes és rendhagyó módon ( a mai napig nem értem miért kell fordítva mennünk) ami nekem jó volt mert így a kedvenc számomban előnyt kovácsolhattam magamnak. Előttem csak két fiatal srác futott be a depóba úgyhogy a bringás távot kategória elsőként kezdtem.(Az 5 km-tfutást egyébként kevesebb mint 19 perc alatt abszolváltam.) Az egyik fiút mint kiderült a bringa után visszavitték a futásra mert a rendezők hibájából 800 méterrel kevesebbet futott és akkor kellett bepótolnia!?

Ketten nyomtuk a bicajt a másik nagytestű fiatal sráccal és elég jól mentünk, de kb féltávnál egy másik páros beért bennünket mert abból a párosból a fiatal erősebb volt mint a mi párosunk. A negyedik gyerek(Klem Zsolt) aki mint kiderült a kategóriámban ment, végig kapuzta a 20 kilométert amit én szóvá is tettem a célegyenesben( biztosan nem tetszett neki) ezzel kapcsolatunkat meg is alapoztam. Később erről majd még szólok:) Mondtam neki hogy "Zsoltikám te meg végig kapuzod a távot miközben mi dolgozunk elől?" mire ő sunyin csak ennyit tudott hozzátenni hogy "hát muszály volt, hogy utolérjelek".

A depóba én értem elsőként mert ügyesen bújtam ki a cipőmből -amit gyakoroltam itthon mesteremtől Balogh Lőrinctől kapott itiner alapján- és a bringát fejvédőt levéve , felmarkoltam az úszószemüvegemet sapkámat és irány az uszoda. Csakhogy ez fordított triatlon és itt le kell venni a rjtszámot is amit én fent felejtettem de kb 5 lépés után rájöttem, visszaszaladtam letettem és usgyi az uszodába. Mindössze 5 másodpercet buktam.

Be az uszodába, közben szemcsi felvétel át a zuhanyfüggönyön és beugrás a medencébe. Hajrá.

Az első százon próbáltam a fiatal- versenyben abszolút első srác lábvizén úszni de ez csak ara volt jó, hogy elússzam az elejét ahogy szoktam aztán lelassulva szépen lesavazzam a karjaimat és kezdődjön a szokásos szenvedés.

Kb a 10 hossz környékén beért az addigi kategóriámban 2. helyezett aki mint már mondottam végig pihente a bringás távot és most itt nem éppen a fair play szabályai szerint persze, hogy erősebb volt  és elment nekem kb 5-6 testhosszat. Nagyon pipa voltam ráadásul idegességemben a hossz számolást is elrontottam- 28 hosszt kellett úsznunk és én a kifáradt agyammal 24-nél mint aki jól végezte dolgát kiszálltam- és szaladtam az asztalhoz jelezni, hogy végeztem. Ott senki sem volt tehát gyanús letta dolog, mert a két fiatalnak már ott kellett volna pihegni. Mire eljutott a tudatomig, hogy még van négy hossz már jelezték is a rendezők, hogy ez van. Rohanás vissza, fejes két ember közé a sávomba és négy hossz úszás. Aztán kimászás és tényleg vége.

Ezzel második lettem. Jöjjenek a ha-k. Ha nem kapuzik a k...g gyerek akkor talán pakliban maradunk az úszásnál. Ha nem cseszem el a számolást akkor talán egy elkeseredett hajrával megfogom. Ha a bringában a végén elszököm és csinálok kb fél perc előnyt akkor megnyerhettem volna a versenyt.

De csak ha...

Mindegy a második hely sem rossz.

Ja és akkor jött az atrocitás amiről még nem beszéltem ez a már sokat idézett kapu vitéz a fair play király a verseny után odajött hozzám és azt mondta, hogy ráugrottam a lánya fejére amikor visszaugrottam a vízbe. Mondanom sem kell, hogy ez enyhe tulzás volt. Ha hozzá is értem ba kislányhoz(kb 17) akkor is csak súrolhattam hiszen meg sem állt panaszkodni. Én erre a hírre - véremben még mindig adrenalinnal és tesztoszteronnal úgy válaszoltam enyhén kikelve magamból, hogy " még van a pofádon bőr idejönni hozzám pattogni amikor sunyin végigkapuztad a versenyt stb. és elhajtottam azzal , hogy a vádak nem igazak.Azzal védekezett, hogy semelyik szabálykönyv nem tiltja a kapuzást és ebben igaza van de ettől még aki sunyi az sunyi. De azért odamentem a kislányhoz és megbeszéltem vele, hogy szerintem nem úgy volt de ha mégis akkor bocs.

Mindegy, ez a dolog meg a nyerés esélyének elúszása lelkileg megviselt ezért úgy döntöttem, hogy a következő versenyen nem érdekel hanyadik leszek de a palit meg kell szivatni csúnyán, hogy a szemébe tudjak vigyorogni. Most, hogy leírtam meg pláne:)

 

Este még ott maradtunk Szekszárdon megnéztük a Gemenc kritérium bringás versenyt boroztunk egy kicsit aztán vissza szálkára és vasárnap reggel haza.

Mjd hozok képeket is.

 

Ja és a cím?? A segédrendezők elfelejették a mezőny karjára lábára ráírni a rajtszámokat ahogyan ezegyébként szokás a versenyeken és különböző azonosítókkal számolták a köröket. Volta ott , Piros ruhás, Öreg, Kopasz, és én mivel nekem volt rajtszám"tetkóm"( ráírtam a rajtszámot önszorgalomból) lettem a tetovált:)

 

üdv

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr914549580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása