BZS1000

Outival Tokajba

2012.06.16. 17:50

Az eleje teljesen laza, 30-as átlag 90-es pedálfordulat 130 HR. A tokai hegyre feltekerés kegyetlen outival, sokat álltam az áttétel miatt.A legrövidebb 39/24 Végül a referencia  adatok. idő : 24.26.05. átlag pulzus 165, max 178. átlag pedálfordulat:62. av. speed 13.9km/h

Fent egy csoki és helyzetjelentés az otthonról ide készülődő sárkányrepülő haveroknak. Gyenge D-DK fúlt 1 m/s. Az inverzió alig emelkedett magasabbra mint a hegy nívója, de még csak 10 óra körül járt. A starthelyet elég rendesen benőtte a növényzet. Apropó itt egy pár évvel ezelőtti videó amit itt készítettem repülés közben(a zene a legjobb)

https://www.youtube.com/watch?v=_adCDv1fYxc 

és még egy

https://www.youtube.com/watch?v=yxCROqsOPEo

( mindkét tehetséges pilótát én oktattam a sárkányrepülés tudományára. Azóta az ország élvonalába tartoznak.Czigler Elek és Kecskeméti Sándor)

Pár montissal találkoztam fent és a lefelé menetben is. Az egyik fent megkérdezte, hogy hol jöttem fel??:)))

A lefelé az nagyon rossz volt, a kezemet elrázta a rossz út. Nem értem miért nem éri meg fent egy büfét vagy hasonlót üzemeltetni és egy jobb burkolatot rakni?? Ahogy nézem a környező országokat mindenhol megéri. Ja, a fokozott természetvédelmi területre nem akarunk több túristát. Könyörgöm aki már repült a hegy fölött tudja, hogy a hegy keleti nyolcada gyakorlatilag el lett hordva. Akkor miről beszélünk. Egy akármilyen vallású kersekedő csoport viheti, a túrista meg kapja be. Mi meg tűrjük mert Magyarok vagyunk. Hajrá.

A tarcali Terézia kápolna - ahol király a burkolat- referencia ideje:4.21.03.Pedálfordulat felfelé 60!! 1 km a hossz és elég meredek. Hála istennek van lefelé menet is max speed:74.4. Még nem is mentem gyorsabban ezzel a bringával. Tetszett a ride. Legközelebb a karbon kerékkel megyek mert azon 53/11 a leghosszabb, ezen csak 53/12. Lefelé 70 fölött ez nagyon forgott 140-re emlékszem. Mondjuk ebben az esetben a hegyre felmenet kilőve.

Irány haza. A nap egyre melegebben sütött így gyakran vettem vizet és végig vizesen tartottam a testem, így elviselhető volt. Viszont a kalóriákat alulméreteztem. Mindössze 500-at vittem magammal. Ibrányban már adtam volna 2000 forintot egy zsíros kenyérért paradicsommal. Egyszóval egy kicsit eléheztem. Nyíregyházára érve már olyan gondolatok is jártak a fejemben, hogy egy zöldségsetől kérek egy banánt mert pénzt azt szintén elfelejtettem hozni. De aztán hazaértem:)

Elindulás előtt volt egy olyan rejtett gondolatom, hogy ha letekerem ezt a130-140-es etapot akkor megyek még egy ibrányi kört, hogy legyen meg a 180 km.

Nem mentem:)

Tanulság: pénzt vigyél, kalóriát legalább annyit amennyi 2000kcal fölött elfogy a távon.

üdv

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr734592491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása