BZS1000

BAJA a világ közepe...

2012.06.24. 20:03

Megvolt az idei szezon 5. futama Baján. Gyönyörű környezet, feledhetetlen kulináris élmény, tapasztalat hegyek.

Még egy kicsit ülepednie kell az élményeknek, de sok minden már világos. (a zárójeles mondatokat egy nap után a részeredmények birtokában fűzöm hozzá önkritikának)

Csodák márpedig nincsenek.( de vannak ha elég erősen akarod, nem olyan lekvár módon mint ezen a versenyen) Azok a versenyzők akik évtizedek óta versenyeznek egy év alatt legyőzhetetlenek. Ezt a mostani verseny is bebizonyította.(ez kérem hülyeség, ha  egy kicsit tökösebb vagyok az úszásban akkor elmehettem volna az elejével bringával. Az tuti inspiráló lett volna. Aztán meg a futásban sokkal jobb vagyok mindegyiknél.) 5. lettem a korosztályomban és akik előttem végeztek mind erősebbnek bizonyultak nálam.( mert kishitű gyenge vagy azzé) Meleg volt nagyon(persze az a hülye akác a hibás, másnak is ugyanolyan meleg volt), hiába tolták a rendezők a rajtunkat este 6 órára. A hőmérő még mindig 30 fok fölött mutatott. Egy kiváló úszás rajt után azzal a stratégiával vágtam bele a versenybe, hogy az úszi elejét visszafogom, hogy ne fogyjon el a karom az elején és inkább a táv második felén erősítek. Na kérem ez nem jött össze. Sem a spórolás az elején sem az erősítés a végén. Bár még eredményeknek nem vagyok a birtokában az tuti, hogy kb. 30-50 másodperccel rosszabbat úsztam a kelleténél.(ez pontosan így van, a legjobbaktól akik végül megvertek 30-50 mp-et kaptam) Zombiként jöttem fel Sugovica folyó töltésén, hogy szaladjak a depóba, hogy  megkezdjem a bringás távot ahol a célom az volt, hogy halálom árán is 180-as pulzussal tekerem végig a távot így kihozva  magamból mindent.( abszolút nem hoztam ki magamból semmit hiszen másnap semmilyen izomprobléma nem érződött) Jaj. A bringás pálya meglepetéssel szolgált. (és nem tudtam végig menni 180-as pulzussal sőt néha 160 alá ment ami gááááz)

Igen technikás, kanyarokkal teletűzdelt városi pályát kell elképzelni 5 körrel ami körönként 4 km hosszan kígyózott  Baja főtere és a Petőfi sziget között. A főtéren keresztül - ez volt a meglepi- egy kb. 200 méteres kegyetlen durva macskakövön kellett áthajtanunk ami nem volt sem jó, sem kényelmes, sem semmi. Szar volt! A 13 bárra fújt szingók nyögtek, a vesém rezegett, az agyam forrt a dühtől. ( tanulság a bringás pályát be kell járni és annak megfelelően választani kereket tehát mostantól viszed  mind a két garnitúrát)A további szakaszokon is volt kb. 4 fekvőrendőr és egy igen éles kanyar ahol a 3. körtől egy kocsiját mosó bajai pocsolyályán keresztül haladva kellett elfordulnunk. Szinte végig egyedül mentem, boly nem volt körülöttem.

Megúsztuk. Végre futhattunk. Sajnos az úszásban elszenvedett hátrány (mert a fogadalmadat nem tartottad be ti ha megy boly melletted kiállsz és egy életem egy halálom... volt lehetőség??? VOLT!!!) csak nőtt a bringában kb. 2 percre amit a hőségben az 5 km alatt lehetetlen volt ledolgozni így kicsit fel is adtam lélekben.(pedig az eredmények ismeretében simán dobogós lehettem volna ha......)

A befutó után nem is érdekelt az időeredményem. Gratuláltam a győzteseknek és fentem a fogam a jó előre eltervezett sült halra és hideg fehér borra.

Az eredményhirdetés után kerestünk egy vendéglőt  ahol életem legjobb süllőjét fogyaszthattam el pár üveg rozé kíséretében(fehér nem volt megfelelő) jó hangulatban.

 

A képen a verseny után a vidám rendezőkkel,

SDC14944m.jpg

SDC14980m.jpg

és a vidám pajtásokkal

Balra tőlem Balogh Lőrinc elit triatlon bajnok -most abszolút 4.-, jobbra tőlem Kovács Szilárd nyíregyházi amatör triatléta klubtársam - III. helyezett korcsoportjában- akikkel együtt töltöttük ezt a hétvégét

 

 

FOGADALOM:

 

Én Balogh Zsolt amatör triatléta ezennel ünnpélyesen fogadom, hogy Hatvanban a következő hétvégi versenyen az itt elkövetett hibákat kijavítom! Kiúszom magam, belehalok a bringába és szét futom mindenkinek az agyát!!!!!!

BANZAIII

 

Isten engem úgy segéljen!

eredmények:

http://www.zalaszam.hu/triatlon/verseny/2012/baja/bajaamfe.htm


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr564608539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása