BZS1000

26 vs 29 szubjektíve by BZS

2012.11.06. 17:49

Ma végre rávettem magam és elmentem egy dombos helyre ahol összehasonlítgattam a gépeket. Nem egyszerű egy ilyen teszt, de élménynek nem utolsó, sőt...

Az érzékszerveid által nyújtott kép verseng az agyadban az előszereteti értékkel, a materiális értékkel és nem utolsó sorban az előéleted élményeivel. (Aki nem érti ezt a mondatot kérem ne olvassa tovább mert ennél sokkal de sokkal velősebb gondolatok következnek. A média ezt úgy jelezné, hogy a most következő mondatok alkalmasak a nyugalom megzavarására.)

Azt előre bocsátom, hogy a teszt végeredményét borítékoltam. Felbontás után az eredmények smakkoltak.

A zalanyok:

A

SDC17243kicsi.jpg

26-os kerekek. STX RC öreg szett,  22-es váz és villa Rock shock dart 3 szinte vadi új.

B

Fénykép0099kicsi.jpg

29-es kerekek, 21"-os váz. Formula Rx fékek RS Epicon villa, SLX szett. Újak.

A teszt pálya homokos talajú helyen volt. Volt benne több erős emelkedő ahol a legrövidebb fokozatban kellett mászni, és voltak benne igen gyors lefelék néhol simák, néhol buckásak. Egy-egy erdei részen a helyi DH-s  vagy inkább free ride-os fiatalok ösvényein mentem ahol döntött fordulókon kellett ereszkednem. 

 

A kicsi öreggel kezdtem. vagy fél órát kerekeztem le fel, ide oda, így úgy majd kicsi pihenő után átültem a 29-esre és azzal is mentem ugyanazokon a helyeken le-fel, ide-oda. Aztán egy fel-le úton mentem még felváltva 2-2 kört mindegyikkel, hogy korrekt és friss képet kapjak egyikről is másikról is.

 

A végeredményt majd akkor közlöm amikor mindenki átutalt nagyon sok pénzet a számlánkra:)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr24893919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása