BZS1000

Szóval azt éltem meg ma többször mint amit a bácsi akit elvittek repülni. Na ezt nem gondoltam volna:)

Éjjel esett, reggel heavy rain   fogadott minket a Willa Kazo teraszán ahol aludtunk. A magyar csapat 11 főt számlál. Nyíregyházáról 8-an vagyunk. Kiss Józsi, Lóczi Jani, Erőss Béla és Tündi, Jómagam pedig párommal Marikával és Eszterrel. A szállás minimál. A pálya maximál:)

Szóval esőben indultunk és esőben érkeztünk.  Nagy emelkedők, nagy lefelék és ami a lényeg minden csupa sár.  Rengeteg sérülés a mentősök nem tétlenkedtek. Igazából nem vagyok formában írásból ezért nem tudom visszaadni a történteket majd talán később. A lényeg az, hogy féltem több helyen és azt szeretném ha megúsznám komoly sérülés nélkül. Esés nélkül már nem tudom mert ma megtört a jég és egy igen komoly és technikás lefelé után ami egyébként éppen jól sikerült egy patak fa hídjáról való lehajtásnál eldőltem mint a zsák.A fékbetétem majdnem elkopott de nem cserélem ki mert csak egy garnitúrát hoztam magammal pluszba ezért két-két napot ki kell bírniuk. A nap után az összes bowdent ki kellett szedni , mosni és olajozni mert úgy berohadt. Sokat fogok itt tanulni az tutkó!

 

Na most ennyi megyek a masszőrhöz aztán pihi mert holnap 80 km és 3 ezer szint egy még keményebb pályán.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr905336513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása