BZS1000

MÁTRA MARATON

2014.09.26. 18:15

 

Kategória 4. helyezés. 

A versenyen nem éreztem magam erősnek sem testileg, sem lekileg. A felkészülés nem volt zavartalan. Egyrészt nagy idegi megterhelés volt az egész heti albérlet keresgélés, majd a szombati költöztetés két egyetemista gyermekemnek, másrészt keddtől valamilyen felső légúti betegségem volt, vagy allergia vagy megfázás, de tény, hogy a vitálkapacitásom a béka segge alá süllyedt. Ha ( ugye ezzel kezdeni mondatot nincs sok értelme  a sportban ) minden jól alakult volna kb 5-10 perccel jobbat megyek.

Budapestről érkeztem a versenyre, időben. Jól ment a bemelegítés és mindent elkövettem, hogy hangolódjak is rá a versenyre megfelelően. A rajtbeállás jól sikerült. A rajt után az élbolyban mentem Farival  és még jó néhány erős emberrel. D. Esztit meg is előztük. Endre viszont meglepett, mert ellépett tőlem. A lefelében visszavettem a vezetést és ezután mentem a magam tempójában szinte végig egyedül. Nem tetszett a pálya, nem tetszett a működésem sem. Negyven km-nél jött egy fal, amit az utolsó frissítő anyagok bevitele és az M3 összetettet vezető sporttársam rám való felérése segített áttörni. Ilyen az előző 3 Top versenyen nem volt. Nagyon fontos az idegrendszer állapota.

Az előzetes számítgatásaim szerint idén is 2.45 körüli idővel lehetett megnyerni a versenyt, amit a felkészülési hét előtt még komolyan is gondoltam. A többit tudjuk. Berkes Mészáros aki végül 2.46-al nyert erős volt, jó, hogy ő nyert. Aranyos volt mert az aszfalton mellettem elgurulva a hátamra tette a kezét és üdvözölt. Aztán úgy elment, hogy a sípálya tetején már 3 perccel vezetett. 

A technika jól működött, nem kaptam defektet. Immár a versenyszezonom végén kijelenthetem egész évben elkerült. Ez nem véletlen. A thunder burt gumik iszonyatosan jól meg lettek tervezve. Szinte minden lefelében mosolyogva gondoltam arra a fiatal német tervezőre aki megalkotta. Biztosan nagyon sokat adnak el belőle, a gyár tuti premizálta Jürgennek  brilliáns munkáját. (a murván azért kicsit sodródósak, de valamit valamiért)

Szabó Tibor boldog volt a verseny után aminek tiszta szívemből örültem. Hajrá Tibike.

Az idei versenyszezonomnak vége. Szeptember, október a lazulás, élvezkedés hónapjai. Semmi verseny, csak a fun.

Szervezzük a GG Kupa II. fordulóját( X. 04.), túrázgatunk stb.

 

Ja, a top maraton középtáv M2 összetettjét ezzel megnyertem:) Boldogan búcsúzom az M2 mezőnyétől, jövőre M3.

Ott is vannak terveim, többek között nem lenne rossz egy három színű mez:)

Novemberben indul az alapozás ezerrel. 

Mindenkinek üdv. BZS


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr286734815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása