BZS1000

day7

2010.01.09. 11:51

A hetedik nap, kegyetlen. A start után kicsit alul váltva vontattam 750 ig, nem nagyon talált a pilóta semmit, de a végén megvolt .NAgyon el vagyok már fáradva gyerekek nem vicc.Ahogy múlnak a napok úgy kormányzódik egyre nehezebben a combat éls egyre nagyobb feladat a koncentrációt a megfelelő szinten tartani. A startkapuban Balival és még vagy 6 fiúval voltam együtt köztük Attikával.Kicsivel jobb pozicióból i dultak, mondjuk 1 perccel.

A kurzus elején ma megtudtam mi is az a sárkányrepülő versenyzés. Amit mi otthon csinálunk az nem más mint távrepülő verseny haver. Itt nem az számít , hogy beérsz-e itt a sebesség a lényeg és a combat 2 vel ez tricepsz gyilok. Ma airspeed 95- kevés volt hogy kövessem az élbojt, gondolhatod ... Ground speed 105 körül mentem, és ilyenkor a combi eléggé merül.Jönnek a negy rúgások, majd elharapod a nyelved, fejre akar állítani, nem vicc.

Az eleje nagyon jól sikerült két mojszos fiúval előre sikerült mennünk, úgy hogy mi vetzettünk néhány perccel mert húztunk egy jó lapot az elején egy négy méter képében.

Húztuk is bele a földbe magunkat ezerrel, hogy nmilyen ászok vagyunk a menők mögöttünk. Take it easy nem tartott sokáig hiszen jól elmerültünk és 1000 méteren ntekertük az életmentő 1,5-öt. Közben a nyugodt ászok átmentek a fejünk fölött és nem is láttuk őket többet.

Ma az idő jó volt végig voltak 3,5-ök a levegőben helyenként 4 méterek .Gyakorlatilag végog jól mentem, az első fp ok, a második ok, az utolsó szár 19 km volt gyakorlatilag nem is kellet volna tekerni mert 2700 ASL volt az alap.De BZS még jobbat akart húzni úgyhogy vagy 6 fiút aki kicsit előrébb volt úgy akartam lehagyni, hogy a 2 fp előtt otthagytam a 2 métert és alacsonyabban de gyorsabban fordulva gondoltam majd húzok egy 4 métert megint aztán 1:9 ről besiklok. Így is lett elindultam 1:9 ről és a final felénél bele a -4be, fuck!!! 1:14-en találtam magam meg kellett állni nmagasságot gyűjteni ami értékes percekbe került, de benne volt a pakliban. Így később értem be mint vártam vagy 20 perccel. Ráadásul ahogy próbáltam életben maradni  10 km-rel a cél előtt egy ékfarkú megint rám szállt, nem tudom mit esznek rajtam. Úgy káromkodtam, hogy csak na.

A célban egy szép leszállást csináltam és cipelés közben ráléptem egy szögesdrótra mi kiszakította a rövidgatyámat muris volt.A síeggem kint volt, még jó hogy a gépet vagy a bőröcskémet nem cseszte szét.

Az eddig vezető Zac Majors az első fp előtt beleállt a földbe. Most már tisztán látom a helyemet a mezőnyben. Ha nem cseszek el semmit akkor 15 ben lehetek a combat2 vel is.

 

Haazaérkezés után veszem az új mojost as soon as possibile.

Ma is jót nyomtunk, mindenki halál fáradt, többen pihenő napért esedeztek ma, de leszavaztuk , menni kell. Aki repülős az biztosan el tudja képzelni  milyen lehet zsi nórban nyomni a 4-5 órákat 10 napon keresztül aki pedig nem repülős annak meg hiába is magyaráznám.

Visszajöttem 27.nek, lassan megtalálom a helyem.Peti továbbra is cool, Bali kegyetlen gyors Attika a megszokott ász.

 

A második szar időjárása.

 

 

Ma itt volt Tomas Suchanek a 3 szoros világbajnok , vitorlával versenyez a közelben.

 

Még 3 nap aztán megyünk Sidneybe és aztán be a kinzócsőbe.JAJ...


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr671658672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása