BZS1000

itt a vége +task 9

2010.01.12. 02:14

Ma lefujták a napot biztonsági okokból úgyhogy vége.

Megyünk bóklászni a reptérre aztán uszoda, majd eredményhírdetés és záróbuli.

Tegnap a task 9 nagyon érdekesre sikerült, ugyanis nem negyon akart beindulni az idő. A startkapuban várakoztunk és néztük egymást miközben 1,5 -ekben 1700 ig emelkedtünk. Az utolsó kapunál már felment 2000-re de nem volt egyértelmű az idő , mindegy menni kellett.

160 tört vonalu táv volt a feladat . Az első száron nem sokkal a startkapu elhagyása után jöttek a bíztató hírek a jó emelésekről.Ment is felfelé az alap rendesen és hamarosan a sima 4.5 volt a mérce , aztán begorombult és találtam 6,3 at 1500-3300 ig tartott. Ezt meg lehet szokni:) Na ilyenkor elkezdek sietni máskor full váltóval, de tegnap nem mertem ezt megtenni mert olyan lazulások voltak tekerés közben hogy csak na ,valamint amikor tempóval beleakadsz egy ilyen magba akkor mintha falnak mennél.

Kisebb hegyek között vezetett a kurzus, el is mentem egy kicsit balra az egyik északi hegyoldalra , hogy majd ott meglesz, meg is lett de olyan ki....tt turbulens, hogy csak na. Majd elharaptam a nyelvemet de hamar felvitt és utazás a következőig ahová megérkezve konstatáltam hogy néhányan alap közelében cirkálnak ...hogy mikor érek én oda fel?? azon tűnődtem  amikor megkaptam a jóságot , kevesebb mint 4 perc alatt ott teremtem  mellettük és onnan már együtt haladtunk egy darabig. Bali előttem volt kb 10 perccel Peti low savingelt akkor éppen.

No és ekkor jött az ami szerintem a rossz ill. szerencsétlen feladattűzés eredménye volt jelesül az, hogy beértünk egy zöld völgybe ahol gyakorlatilag mintha elvágták volna az időjárást vége volt a jóságnak. Jobbra a kurzustój távol húzódott egy  zivatarzóna .

Onnan kisebb bolyokba verődve próbáltunk életben maradni a fél méterekben. 110 km -nél leszopódtunk vagy 7 en köztük Bali, Lucas és Lenny, két angol egy amerikai és egy ausztrál valamint egy fiatal új zélandi fiú.A kocsmában vártuk a visszaszállítást ami elég későre ért oda . Flé 12 kor értünk haza.

Peti 2 lett a feladaton kapott 150 dolcsi pénzdíjat.

Ma 41 fokot jósolnak és katasztrofálisan magas fire dangert.

Holnap még repülünk Forbesben aztán megyünk Sidney -be.

 

Ja ,a starton Davis rakta össze a Rev -jét és ahogy íjazta fel a szárnyvégét a szárnytartója eltört!!! Johnny adta kölcsön a tartalék repcsijét neki. Sokat voltunk együtt az út 2 . felében a szarakodásban.

 

 


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr261665396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása