BZS1000

Vége

2010.05.15. 10:27

Tegnap este a feladat után hazajöttünk, galád módon nem maradtunk végig de már mindenkinek tele lett a töke ezzel a szar idővel és vágytunk a családhoz.

Matkóra biztosan viszem őket.

A tegnapi feladattal kapcsolatban kell írnom pár gondolatot, ugyanis igen tanulságos volt.

Először is az első vontatásomnál a vontatópilóta 480 méteren a nagy kék semmiben leintett a helyenként 40 km-es szélben úgy, hogy esélyem sem volt bármit is elérni előre ugye nem megy hátra pedig ilyen alacsonyan nem kezdek el sodródni csak ha van valami. Nem volt. Leszállás után odajött hozzám és elnézést kért, de a vontatójegyet persze nem adta vissza.Nem baj itthon marad.

A második vontatásban azt hiszem nem fordultunk, egy iszonyú erős motoros húzott úgyhogy nyíl egyenesen mentünk bele a később atom erős maggal rendelkező termikbe.Leoldás után nem volt semmi dolgom, minthogy csodálkozzak a varió értékein amit mindenki megtahet ha seeyou-n megnézi.

http://www.xcontest.org/hungary/repulesek/reszletei:BZS/14.5.2010/11:36

Elárulom, Ausztrál értékeket lehet látni stabil 5 méter volt, vagy csak álmodtam??

Na ezzel meg is pecsételődött a napom sorsa- mondom magamban :ilyen erős termikek között én bizony airspeed 100-zal fogok közlekedni.

Hamar alapon voltam, de a 13.45-ös kaput amelyen Elek, Balika, Szaász Peti kimentek már nem tudtam elcsípni, de sebaj majd utólérjük őket-"ahogyan azt Móriczka elkérdezi"(Besenyő csalaád)

Meg kellett várnom a 14.00-ás kaput ami nem volt egyszerű ha figyelembe vesszük azt, hogy az ordenáré szembeszélben nem haladtak a repcsik(1:3). A kapun idő előtt átlépve egy kilométerrel voltam alapon de ugyebár vissza kellett jönni azt az egy kilométert ami nem volt egyszerű a már vázolt szél miatt és a helyenként található féreglyukak miatt amelyekben a varió olyan mély hangon dalolászott mint Varga Fecó új csaja a Filipó pálinkái után:).Hogy szavam ne felejtsem elindultam vissza, hogy újra ki majd belépjek 13.56 perc tájékán. Visszaértem 1000-en 13.59.kor egy percem volt a kilépés előtt, hogy emelkedjek valamicskét ami nem nagyon sikerült, de nem volt gáz mert a kurzus egy oláh felhővel kezdődött melyenn alapon már várakozott valaki csak azt nem tudom mire amikor már kapun belül volt (13.45) ezt ő majd jobban meg tudja válaszolni azt hiszem egyébként fel sem ismertem.

A kapu előtti történések:a kapun kívűl méterekkel az óra elüti a 14.00-t, egy bal 180 fokos forduló és bent vagyok a kapun. Szerintem kurva jól sikerült -időben igen magasságban nem-.

Na aztán jött a fekete leves:gyakorlatilag nem volt más értelmes kémény a következő 80 km.en csak amorf félfánkok amelyek sohasem voltak meg teljes körön hiába rendelkeztek néha hatalmas energiával.

Teljesen depressziós voltam mert azt hittem, hogy olyan béna vagyok, hogy egymás után 3-4 felhő alatt nem találom meg a nagyot körben csak a széleiben fostorgok, de leszállás után mindenkinek az volt a véleménye, hogy a szakadozott vizes buborékok napja volt ez a nap, a start utáni emelést csak átverésként kaptam . Köszönöm.

Rakok majd fel egy videót is az első napi célban eltöltött percekről.ha lesz energiám összevágni ill. ha Óriás hazaér mert ő 1 éjszakával többet maradt.

Szép a Gemenci erdő Kádár elvtárs.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr182004643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

litespeed69 2010.05.17. 11:12:22

kádár elvtárs üzeni, hogy csak ne vicceskedjünk annyit, mert aztán lehet meglepetés.
süti beállítások módosítása