BZS1000

Task 3.

2010.07.16. 10:49

Tegnap volt a legfárasztóbb napom. Egy 110 km-es tört távot adtak a leg....tósabb terep felett. Az elején egy nagy völgyet kellett okosan átszelni aztán egy elég magasan fekvő fennsík-szerűséget ahol eddig a gól volt, majd egy igen nagy erdős részt ahol leszálló nuku, végezetül pedig amikor totál begyengült és turbulenssé vált akkor egy dimbes dombos utolsó 40 km.

Kezdem kapisgálni mi is lehet az a hegyi repülés.

Itt nem mindíg igaz a legrövidebb az egyenes illetve nagyon kell tudni mikor az.

Az első három nap alapján kijelenthetem, hogy tanultam egy igen fontos dolgot, ha egyedül mégy ahogyan én szeretem és nagyon keveset hibázol akkor ha jó vagy, sem lehetsz a 40. nél jobb!!!!!

Ugyanis a boly olyan sebességgel és hatékonysággal fogja meg a termiket, hogy akár perceket veszthetsz azzal amíg magadnak kikörözöd és nevelgeted, hogy a végén meglegyen a tuti mag.

Mától taktikát váltok és bemegyek az akváriumba-de lehet, hogy inkább a balos napon holnap:)

Egy kis adalék: amikor a nagy bolyban vagy a kapuban akkor minimum 40 de esetenként 60 pilóta is köröz az emelésben tehát mindenhol sárkány.És most jön az amit nem sokan tudnak illletve nem realizálnak, tételesen ebben az említett bolyban van:

gyenge karú német csaj, félszemű ausztrál, semmi sem drága kamikáze japán, őrülten győzni akaró spanyol és persze vannak jó pilóták is.

Mindenki döntse el mit vállal be.

Fő az egészség.

Nem sok időm volt bámészkodni de azért a halál völgy felett csináltam egy rövid videót 2800-ról.( a nap egyik mlegjobb termikje)

Ma későn keltem mert van:

Nyakam, hátam, könyököm, bal forgóm- ahogy a kínai mondja.

5 nap alatt 20 óra és most jönnek a jobb napok 3000 alapokkal.Ma Pl 200 km körüli lesz a táv.

 

 

Ma mosnom kell mert elfogyott a gatyám.


A bejegyzés trackback címe:

https://bzs1000.blog.hu/api/trackback/id/tr992155140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása